سخنگوی حماس در گفتگو با العالم: به جنایت رژیم صهیونیستی پاسخی یکپارچه خواهیم داد

سه شنبه 19 ارديبهشت 1402 - 10:55

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس وعده داد که جناح های مقاومت فلسطین در واکنش به جنایت ترور فرماندهان جهاد اسلامی بامداد امروز سه شنبه، حمله ای یکپارچه را ترتیب خواهند داد.

العالم-فلسطین اشغالی

قاسم طی گفتگوی زنده با شبکه العالم اظهار داشت که رژیم اشغالگر با بمباران علیه غیر نظامیان و حمله به منازل مسکونی در غزه جنایت بزرگی مرتکب شده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی جنایت های خود را از هفته پیش آغاز کرد که خضر عدنان، شهدای القسام در نابلس و مقاومان طولکرم و اراضی 48 را به شهادت رساند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر بر پایه جنایت، تجاوز، قلدری و تنش علیه جوانان فلسطین بنا شده و البته مردم فلسطین علیه این جنایت خواهند ایستاد و پاسخی متحد به این رژیم خواهند داد.

حازم قاسم تصریح کرد: رژیم صهیونیستی گمان میکرد که این عملیات می تواند موج مقاومت در کرانه باختری را متوقف کند، اما شواهد ثابت کردند که در محاسبات و پیش بینی های خود اشتباه کرده و مردم فلسطین با حمایت امت عرب و مسلمان و محور مقاومت به انقلاب و مقاومت خود ادامه خواهند داد و تا زمانی که فلسطین و مقدسات آن را به طور کامل پس نگیرند از پای نخواهند نشست.

گفتنی است که نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه مناطقی از نوار غزه، رفح و خان‌یونس را بمباران کرده و 12 فلسطینی را به شهادت رساندند که 3 تن از آنها فرماندهان برجسته سرایا القدس بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی بودند.

پربیننده ترین خبرها