گزارش العالم/ نگرانی دستگاه امنیتی رژیم اسراییل در باره خارج شدن کنترل جنگ از دست این رژیم + ویدیو

شنبه 23 ارديبهشت 1402 - 16:49

خبرنگار در رام الله گزارش داد که پس از اصابت دقیق موشک مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیستی رحوفوت و حجم انفجار آن، دستگاه های امنیتی اسرائیلی نگران شده و از نتانیاهو خواسته اند به جنگ پایان دهد زیرا از کنترل خارج شده است.

العالم _ فلسطین

فارس الصرفندی خبرنگار شبکه خبری العالم در رام الله در گزارش میدانی زنده از فلسطین خاطرنشان کرد، مهم ترین رویداد در کرانه باختری شهادت دو نفر در اردوگاه بلاطه نزدیک شهر نابلس بوده است. نظامیان اسرائیلی برای یافتن افراد وابسته به جنبش جهاد اسلامی به این اردوگاه حمله کردند هرچند نتوانستند کسی را بازداشت کنند.

وی افزود آنچه امروز در همه محافل اسرائیلی مطرح می شد این بود که نتانیاهو باید این جنگ پیچیده را هر چه سریعتر پایان دهد زیرا اسرائیلی ها بیش از این توان ندارند.

الصرفندی گفت: رئیس سرویس امنیتی شین بت و همچنین رئیس ستاد ارتش اسرائیل دیروز در دیدار با بنیامین نتانیاهو خواستار توافق آتش بس شدند زیرا همگان معتقدند جنگ در غزه از کنترل خارج شده است.

وی افزود البته هنگامی که موشک گردان های قدس در جنبش جهاد اسلامی به شهرک صهیونیستی رحوفوت رسید، این درخواست ها بیشتر شد زیرا توان بالای مقاومت را نشان داد.

پربیننده ترین خبرها