عادی سازی هیچگاه باعث کاهش نفرت اعراب از صهیونیستها نمی شود

عادی سازی هیچگاه باعث کاهش نفرت اعراب از صهیونیستها نمی شود
دوشنبه 25 ارديبهشت 1402 - 22:32

خبر: "حتی در سرزمین اسرائیل، دشمنان ما را احاطه کرده اند، از هر طرف، از دریا، از همه جا، همه ملت ها از ما متنفرند و در رأس آنها مصر. ما به معجزه و عنایت الهی برای خلاص شدن از شر آنها نیازمندیم". اینها سخنان خاخام یشیوا هاگاری ادلشتاین است که چند روز پیش شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی آن را پخش کرد.

تحلیل:

ـ در میان مسلمانان و اعراب هیچ کسی از یهودیان متنفر نیست، یهودیان عرب و غیر عرب در جوامع عربی و اسلامی و حتی در داخل فلسطین قبل از اشغال، ساکن هستند. صهیونیست هایی که فلسطین را اشغال و مردم آن را آواره کردند، منفورند.

ـ وقتی یک خاخام صهیونیستی اینگونه فکر می کند و می خواهد صدها میلیون عرب را به خاطر چند میلیون صهیونیست نابود کند، پس ببینید که شهرک نشینان و ژنرال های ارتش صهیونیستی چه طرز تفکری دارند.

ـ حتی سرسخت ترین صهیونیست‌ها نیز متوجه شده‌اند که عادی‌سازی برخی رژیم‌های عربی باعث تغییر دیدگاه ملتهای عرب نمی شود؛ ملت های عرب رژیم صهیونیستی را مانند گذشته دشمن شماره یک خود می‌ دانند، همانطور که صهیونیست‌ها را دشمنانی می دانند که زمین و مقدسات مسلمانان را اشغال کرده اند.

ـ سخنان این خاخام و آنچه که مدارس رژیم صهیونیستی در زمینه نفرت از اعراب و استفاده از سلاح علیه آنها به کودکان یهود آموزش می دهند، نشان دهنده آن است که اعضای این رژیم همگی تروریست و غاصب فلسطین هستند و هیچیک از آنها میانه رو نیستند.

ـ اما این خاخام و همه صهیونیست ها باید بدانند که دنیا روزی از شر این رژیم خلاص می شود، به ویژه پس از آنکه دنیا متوجه شد که رژیم اسرائیلی بر اساس افسانه ها و دروغ های ساخته شده توسط صهیونیسم جهانی بنا شده است. پس نه فلسطین سرزمین بدون سکنه بوده و نه یهودیان، یک ملت هستند بلکه آنها پیروان یکی از ادیان الهی هستند که مانند دیگر پیروان ادیان الهی در سرتاسر جهان پراکنده هستند. و این رژیم پس از 75 سال نتوانسته حتی اثری کوچک در مسجد الاقصی و اطراف آن از به اصطلاح "هیکل سلیمان" بیابد.

پربیننده ترین خبرها