گزارش خبرنگار العالم از شهادت «دانیه» عروس غزه+ویدیو

پنج‌شنبه 28 ارديبهشت 1402 - 12:53

روایت شهادت دو دختر فلسطینی از خانواده "ابوحمزه عدس" بخشی از جنایت رژیم صهیونیستی در تجاوزکارانه به غزه است. دانیه و خواهر کوچکش که در خواب بودند بر اثر بمباران جنگنده های رژیم متجاوز به شهادت رسیدند و دیگر هرگز از خواب بیدار نشدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم در غزه، قرار بود دو ماه دیگر مراسم عروسی «دانیه» برگزار شود، اما تجاوزات اشغالگران لباس عروسی او را به کفن تبدیل کرد.

ابوحمزه عدس، پدر دو شهید، دانیه و ایمان عدس، می‌گوید: «ما با کابوس بسیار وحشتناک و مشاهده صحنه های دردناک از خواب بیدار شدیم، موشک‌های اشغالگران خانه را ویران کردند و دخترانم را از من گرفتند.»

پدر این دو شهید در زیر آوار خانه دنبال پیکر آنها می گردد اما تنها چیزی که باقی مانده است بالشی آغشته به خون شهیدان است که گواه جنایت رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان، زنان و کودکان فلسطینی است.

پدر دانیه توضیح می‌دهد: «همه چیز را برای عروسی آماده کرده بودیم اما حالا برای عروس کفن خریدیم. هر وقت چشمانم را می بندم، دانیه را می بینم و مدام با او صحبت می کنم.»

محمد، داماد این خانواده پس از شنیدن خبر شهادت عروسش دانیه، هنوز از شوک رهایی نیافته است و می گوید: «مثل یک رویا بود که ناگهان همه چیز ناپدید شد.» قرار بود دو ماه دیگر زندگی جدیدی را با دانیه آغاز کند، اما حالا تنها مانده و در میان آوار به دنبال وسایل عروسش می گردد.

پدر دانیا می افزاید: امروز در حال آواربرداری هستیم فقط از او رد خون به جا مانده است. من هرگز نهادهای بشردوستانه، دشمن ظالم و ارتش جنایتکار این رژیم را نمی بخشم که شادی و لبخند را از فرزندان من ربود.

این خانواده با چشمانی اشکبار با دانیه و خواهر کوچکش ایمان خداحافظی کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها