حزب الله و فتح بر اتحاد مردم فلسطین برای مقابله با دشمن تاکید کردند

حزب الله و فتح بر اتحاد مردم فلسطین برای مقابله با دشمن تاکید کردند
جمعه 29 ارديبهشت 1402 - 15:27

هیأتی از حزب الله با «توفیق عبدالله» رهبر نظامی و تشکیلاتی جنبش فتح و گروه های سازمان آزادیبخش فلسطین در منطقه صور در جنوب لبنان در اردوگاه رشیدیه دیدار کرد.

العالم - لبنان

این هیأت شامل خلیل حسین، معاون منطقه جبل عامل در حزب الله، أبو وائل زلزلي مسئول روابط اردوگاه، شیخ محمد مؤنس و ابوفتحی مسئول کمیته های کار اردوگاه در صور بود.

دو طرف به بررسی تحولات منطقه پرداختند و تاکید کردند: پیروزی مردم فلسطین بر دشمن صهیونیستی حتمی است و مردم مبارز فلسطین و فرزندانشان در نبرد اخیر تاکید کردند تا پیروزی، رهایی و بازگشت به وطن به پیمودن راه شهدا و مقاومت ادامه خواهند داد.

دو طرف تاکید کردند که اتحاد مردم فلسطین قوی‌ترین سلاح در مقابله با نقشه‌های دشمن صهیونیستی از جمله یهودی‌سازی قدس، گسترش شهرک‌سازی و ریشه کن کردن حق بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود است و ارتش اشغالگر با نقض تمامی کنوانسیون های بین المللی و موازین بشردوستانه، کودکان، زنان و شهروندان غیرنظامی فلسطینی را هدف قرار می دهد.

وی گفت چهره واقعی رژیم تروریستی صهیونیستی و وحشیگری رهبران و ارتش آن از زمان قتل عام قبیه، بلد الشیخ، دیر یاسین، کفر قاسم، قنا، المنصوری و دیگر قتل عام آشکار شد.

دو طرف با درود به شهدای راه آزادی فلسطین، انتفاضه و عملیات انتقام آزادگان تأکید کردند که روزی پرچم فلسطین بر فراز مناره ها، مساجد، کلیساها و دیوارهای قدس برافراشته خواهد شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها