واکنش حماس به یورش ایتمار بن غفیر به مسجد الاقصی

واکنش حماس به یورش ایتمار بن غفیر به مسجد الاقصی
يکشنبه 31 ارديبهشت 1402 - 12:16

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در قدس تاکید کرد که یورش وزیر امنیت ملی اسرائیل به مسجد الاقصی، بیانگر اوج خطرات پیش روی این مسجد در سایه روی کار آمدن دولتی تندرو و جنایتکار است.

العالم - فلسطین اشغالی

محمد حماده، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در قدس تاکید کرد که ما هرگز مسجد الاقصی را تنها نمی‌گذاریم و مسئولیت تمامی پیامدهای تعرض وحشیانه وزرای اسرائیلی و شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی متوجه دولت رژیم صهیونیستی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمد حماده تصریح کرد که تعرض تجاوزکارانه ایتمار بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، بیانگر اوج خطرات پیش روی این مسجد در سایه روی کار آمدن دولتی تندرو و جنایتکار است.

حماده اظهار داشت که ما در برابر این تجاوز آشکار علیه مقدس‌ترین مکان و مسجد، تاکید می‌کنیم که عزم و اراده ملت فلسطین بسیار راسخ‌تر از اشغالگران است و این ملت هرگز در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها تسلیم نمی‌شود و مسجد الاقصی را تنها نمی‌گذارد.

وی عموم فلسطینیان در قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی 1948 را به حضور گسترده و پررنگ در مسجد الاقصی و اعتکاف در داخل آن و دفاع با جان و دل از این مسجد مبارک در برابر طرح‌های شوم و توطئه‌های اشغالگران برای تقسیم و یهودی‌سازی آن فراخواند.

وزیر امنیت ملی اسرائیل صبح امروز با حفاظت شدید محافظان خود به صحن مسجد الاقصی یورش برد و گفت که از آمدن به مسجد الاقصی مکانی که بیشترین اهمیت را برای مردم اسرائیل دارد خرسند است.

بن غفیر افزود که تهدیدهای حماس کمکی نخواهد کرد ما صاحبان قدس هستیم.

وزیر امنیت ملی اسرائیل پیشتر در ژانویه سال جاری به مسجد الاقصی یورش برده بود که با انتقاد شدید بین المللی مواجه شد.

پربیننده ترین خبرها