سردار سلامی با خانواده شهید بروجردی دیدار کرد

سردار سلامی با خانواده شهید بروجردی دیدار کرد
يکشنبه 31 ارديبهشت 1402 - 13:38

فرمانده کل سپاه با حضور در منزل شهید بروجردی با خانواده این شهید دیدار کرد.

العالم - ایران

در آستانه فرا رسیدن اول خردادماه سالروز شهادت سردار سرافراز شهید محمد بروجردی، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید

سرلشکر سلامی به‌مناسبت شهادت الداغی: مشعل غیرتمندی در دفاع از ناموس در ایران روشن است

سرلشکر سلامی در این دیدار با گرامیداشت یاد، خاطره و حماسه آفرینی‌های شهید بروجردی، از این شهید والامقام به عنوان اسطوره و قهرمان واقعی ملت ایران یاد کرد و مجاهدت‌های وی به ویژه در منطقه غرب کشور و کردستان برابر اشرار و ضد انقلاب را الهام‌بخش و شنیدنی برای نسل جوان امروز میهن اسلامی توصیف کرد.

فرمانده کل سپاه همچنین بر ضرورت نگارش و گردآوری خاطرات مسیح کردستان و تدوین در قالب تاریخ شفاهی و انتشار آن برای بهره گیری نسل های امروز و فردای جامعه تاکید کرد.

خانواده شهید بروجردی نیز در این دیدار با تشکر از حضور سرلشکر حسین سلامی و ابراز خرسندی از ادامه راه شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توسط پاسداران انقلاب و مدافعان کشور به بیان دیدگاهها‌، ویژگی ها و فضایل اخلاقی، سوابق مبارزات پیش از انقلاب و خاطراتی از فعالیت ها و اقدامات فداکارانه این شهید عالیقدر پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع از استقلال، امنیت و آرامش کشور پرداختند.

پربیننده ترین خبرها