ویدیو؛ گزارش العالم از رزمایش جنگی حزب الله لبنان در سالگرد "مقاومت و آزادی"/ بخشی از موشک های حزب الله برای اولین بار درمعرض دید خبرنگاران قرار گرفت

ویدیو؛ گزارش العالم از رزمایش جنگی حزب الله لبنان در سالگرد
يکشنبه 31 ارديبهشت 1402 - 18:05

حزب الله لبنان در بیست و سومین سالگرد روز مقاومت و آزادی، مانور نظامی با گلوله جنگی را در یکی از اردوگاه های خود در جنوب این کشور انجام داد و در آن سلاح، موشک و خودروهای نظامی را با حضور نیروهای تخصصی به نمایش گذاشت.

العالم لبنان

خبرنگار العالم در لبنان گزارش داد، بخش رسانه ای حزب الله در سالگرد مقاومت و آزادی و پیروزی 25 مه، گزارشی از یکی از قرارگاه های مقاومت در جنوب و رزمایش این حزب برای دفاع از لبنان در مقابل حملات ددمنشانه اسرائیلی منتشر کرد.
این رزمایش توسط نیروهای ویژه یگان رضوان انجام شد و در جریان آن برای اولین بار ده‌ها رسانه داخلی و خارجی بخشی از موشک های حزب را از نزدیک مشاهده کردند.
این رزمایش پیام بازدارندگی واضحی به دشمن صهیونیستی بود که در صورت تعدی به حاکمیت لبنان با آن مقابله خواهد شد.
در این رزمایش مواضع دشمن فرضی گلوله باران شد و مهارتهای رزمی نیروهای مقاومت به نمایش درآمد و پهبادهای حزب الله نیز در آسمان منطقه رزمایش به پرواز درآمدند.

رزمایش حزب اللهدر این رزمایش "هاشم صفی الدین" رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: سلاح مقاومت تا پیروزی کامل در دستان نیروهای مقاومت باقی می ماند و پیام این مانور نیز این است که مقاومت به رغم پیروزی های متعددی که برای مردم به ارمغان آورده خسته نشده و از موضع خود هیچگاه عقب نشینی نکرده و نخواهد کرد.

رزمایش حزب اللهوی بر آمادگی همیشگی حزب الله برای مقابله با هرگونه حمله و تثبیت معادله بازدارندگی تاکید کرد و به رژیم اشغالگر صهیونیستی نسبت به ارتکاب هرگونه اقدام احمقانه هشدار داد و خاطرنشان کرد، در صورت هر گونه حماقت صهیونیست ها، با موشک های دقیق مقاومت روبرو خواهند شد.

حسین عزالدین خبرنگار شبکه العالم با بیان اینکه مانور نمادین حزب الله پیامی مبنی بر آمادگی کامل مقاومت در برابر اشغالگران داشت، گفت: بیش از 500 خبرنگار این مانور را پوشش رسانه ای دادند.

پربیننده ترین خبرها