۱۰ جوان فلسطینی هدف تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست قرار گرفتند

۱۰ جوان فلسطینی هدف تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست قرار گرفتند
پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 - 11:29

در جریان تعرض دوباره نظامیان صهیونیست به اردوگاه «عقبه جبر» در شهر اریحا ۱۰ جوان فلسطینی هدف تیراندازی مستقیم سربازان اشغالگر قرار گرفتند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرگزاری فلسطینی سما، روز پنج شنبه خبر داد که در حملات دیشب نظامیان صهیونیست به این اردوگاه همچنین ۱۴فلسطینی دیگر بازداشت شدند.

اردوگاه عقبه جبر در جنوب غرب شهر اریحا و سه کیلومتری مرکز این شهر در کرانه باختری رود اردن واقع و در سال ۱۹۴۸ در استان قدس اشغالی ساخته شده است.

سما، حال یکی از مجروحان این تعرض رژیم صهیونیستی به اردوگاه عقبه جبر را وخیم گزارش کرده و همچنین از حمله نظامیان اشغالگر به بیش از ۳۰ خانه از جمله منزل جهاد ابوالعسل فرماندار اریحا خبر داده است.
در این تعرض همچنین منزل یکی از فلسطینی ها محاصره شد و سربازان رژیم صهیونیستی با آتش نارنجک های تفنگی و گلوله های دوش پرتاب به آن حمله کردند.
اشغالگران در این حملات از آتش باری مستقیم به سمت شهروندان و همچنین گاز اشک آور کمک گرفتند.
نظامیان صهیونیست در این تعرض با کمک خودروهای نظامی سنگین، تمامی ورودی های اردوگاه را بستند و از ورود و خروج شهروندان و همچنین ورود آمبولانس ها به آن جلوگیری کردند.
در همین حال باشگاه اسیران فلسطینی در گزارشی اسامی ۱۴ فلسطینی بازداشت شده را منتشر کرد.

به گزارش ایرنا، حملات تجاوزکارانه نظامیان صهیونیست به اردوگاه های مختلف فلسطینی به بهانه مقابله با نیروهای مقاومت، طی هفته های گذشته افزایش یافته است.

ادروگاه عقبه جبر، یک هفته پیش نیز مورد تعرض سربازان رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود و مقاومت فلسطینی ها در برابر آن موجب بروز درگیری مسلحانه شد.

پربیننده ترین خبرها