در روز مقاومت و آزادی؛

بازیگر معروف سوری آزادسازی جنوب لبنان را تبریک گفت

پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 - 21:02

هنرپیشه معروف سوری در پیامی اختصاصی که برای شبکه العالم ضبط کرده است، سالگرد آزادسازی جنوب لبنان را تبریک گفت.

العالم ـ سوریه

معن عبدالحق با انتشار ویدئویی گفت: بسیار خرسندم که از طریق شبکه العالم روز مقاومت و آزادی (سالگرد آزادسازی جنوب لبنان در 25 می سال 2000 ) را به تمام ملت ما و امت ما و بویژه در جنوب لبنان و نیز به نیروهای مقاومت و رهبر مقاومت تبریک می گویم. به مردم تمام شهرها و روستاها و مناطق جنوب لبنان که در طول جنگ شاهد مبارزه و مقاومت آنها و حمله مبارزان به مواضع مزدوران رژیم صهیونیستی و مواضع ارتش رژیم اشغالگر و برافراشتن پرچم مقاومت و شاهد فداکاری ها و جانفشانی ها و دلاوری های آنها بودیم، تبریک می گویم.

وی افزود: آزادی جنوب لبنان یک اقدام افتخار آمیز بود که عزت و کرامت ما را محفوظ نگه داشت؛ ما در انتظار آزادسازی مناطق واقع بعد از جنوب لبنان تا الجلیل و سرتاسر فلسطین هستیم.

25 می سال 2000 یادآور اولین پیروزی قطعی مقاومت لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی ، آغاز زنجیره پیروزی‌های این حزب مردمی و مومن و آغاز سراشیبی زوال برای دشمن اسرائیلی بود، در 25 می سال 2000 ارتش رژیم صهیونیستی پس از 22 سال اشغال، از مناطق جنوب لبنان عقب‌نشینی کرد، این عقب‌نشینی به دلیل حملات سخت مقاومت اسلامی لبنان، حزب الله، صورت گرفت.

پربیننده ترین خبرها