برخورد یک خودرو به ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس

برخورد یک خودرو به ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس
پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 - 20:40

پلیس لندن از برخورد یک دستگاه خودرو به وروی مقر نخست وزیر انگلیس در این شهر و دستگیری راننده آن خبر داد.

العالم ـ اروپا

بنابر گزارش آسوشیتدپرس، یک خودرو امروز (پنجشنبه) با ورودی خیابان داونینگ در مرکز لندن، محل سکونت و دفتر کار نخست‌وزیر انگلیس برخورد کرد. این اقدام واکنش سریع امنیتی یکی از مستحکم‌ترین مکان‌های لندن را در پی داشت.

پلیس لندن پس از این حادثه اعلام کرد که یک مرد بعد از ظهر پنجشنبه در محل حادثه به ظن تلاش برای آسیب جنایی و رانندگی خطرناک دستگیر شده است. تاکنون جزئیاتی در مورد مصدومان احتمالی این حادثه گزارش نشده است. همچنین مشخص نیست که ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس در زمان حادثه در محل حضور داشته است یا خیر.

تصاویر ویدئویی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی یک خودروی سفید رنگ را نشان می‌دهد که مستقیم و با سرعت کم به سمت ورودی وایت هال، خیابان اصلی منطقه دولتی لندن در حال حرکت است. در این ویدئو در صندوق عقب خودروی مزبور در مقابل ورودی فلزی این خیابان باز شده است.

هنوز مشخص نیست که این حادثه عمدی بوده یا خیر. گفته می شود نیروهای پلیس پس از این حادثه خیابان وایت هال را محاصره کرده اند.

به گزارش ایرنا، خیابان داونینگ یک خیابان باریک با ردیفی از خانه‌های با سبک معماری خاص است که شامل اقامتگاه رسمی نخست‌وزیر است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها