کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی:

موشک «خیبر» زبان هشدار ایران به «اسرائیل» است

موشک «خیبر» زبان هشدار ایران به «اسرائیل» است
جمعه 5 خرداد 1402 - 11:28

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، رونمایی از موشک بالستیک خیبر را حامل پیام هشدار ایران به این رژیم در خصوص ارتکاب هرگونه ماجراجویی ارزیابی کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در ارزیابی موشک بالستیک جدید خرمشهر ۴ (خیبر) گزارش داد: موشک خیبر که برد آن ۲۰۰۰ کیلومتر اعلام شده و تا اسرائیل می رسد در چنین زمانی حامل دو پیام است که به منظور خنثی کردن تهدیدات رژیم صهیونیستی و عناصری بازدارنده در برابر هر گونه ماجراجویی این رژیم صورت گرفته است.

«اوهاد حمو» تحلیلگر امور جهان عرب در این کانال صهیونیستی رونمایی از این موشک در چنین زمانی را دو بخش از دکترین ایران دانست و تاکید کرد که رونمایی از این موشک، بخشی از «گفتگو» میان دو طرف به زبان هشدار است، سخنی آشکار و کاملا روشن.

وی درخصوص موقعیت زمانی رونمایی ایران از موشک بالستیک خرمشهر ۴ نیز گفت که اصل ماجرا درهمین زمان بندی است. ایرانی‌ها از مواضع و حرف‌هایی که در «اسرائیل» زده می‌شود، آگاه هستند و یکی از نشانه‌های این امر نیز، رونمایی از چنین موشکی در چنین ظرف زمانی است.

حمو در این خصوص به اظهارات چند روز پیش «هرتسی هلیفی» رئیس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی اشاره کرد که از حمله احتمالی این رژیم به مراکز هسته‌ای صلح آمیز ایران سخن گفته بود.

این تحلیلگر گفت: ایرانی‌ها این حرف‌ها را می‌شنوند و با رونمایی از چنین موشکی، به ما پاسخ می‌دهند و پیامی بازدارنده برای هر گونه ماجراجویی اسرائیل ارسال می‌کنند.

پربیننده ترین خبرها