انتشار جزئیات جدید از رزمایش حزب الله لبنان+ویدیو

چهارشنبه 10 خرداد 1402 - 11:18

ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت اسلامی لبنان، ویدئوی جدیدی منتشر کرده که شامل صحنه‌هایی از مراحل رزمایش نظامی نیروهای حزب الله به مناسبت سالروز عید "مقاومت و آزادسازی" جنوب لبنان از دست رژیم صهیونیستی است.

العالم _ لبنان

مقاومت اسلامی یکشنبه (31 اردیبهشت ماه) رزمایشی با مهمات جنگی در جنوب لبنان انجام داد که از بزرگ‌ترین رزمایش هایی بود که در مقابل اصحاب رسانه برگزار می‌شد و شامل رژه نظامی و شبیه‌سازی حملات به پهپاد یا هجوم به اهداف رژیم صهیونیستی بود. حدود 200 نفر از رزمندگان مقاومت (حزب الله) در این رزمایش شرکت کردند، رزمایشی که به مناسبت سالگرد عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان در 25 می سال 2000 در شهر عرمتی در 20 کیلومتری شمال مرزهای مشترک با رژیم صهیونیستی برگزار شد.

نیروهای مقاومت حمله با هواپیمای بدون سرنشین به هدفی در داخل مناطق اشغالی را شبیه سازی کردند. آنان همچنین به شبیه سازی حمله به نوار مرزی با فلسطین اشغالی و نیز حمله به خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی و انتقال یکی از این خودروها به بیرون از مناطق اشغالی پرداختند. شبیه سازی به اسارت درآوردن نظامیان اسرائیلی از دیگر بخش های این رزمایش بود.

تعدادی از تک تیراندازها نیز در حالی که سوار بر موتور سیکلت بودند، به سمت اهدافی شلیک کردند که نشان های رژیم صهیونیستی روی آنها حک شده بود.

مجاهدان مقاومت در برابر صدها روزنامه‌نگار و عکاس خبری، در بزرگ‌ترین رزمایش خود طی سال‌های گذشته، با انفجار مواد منفجره و با شلیک تیربارهای سنگین، عملیات تهاجمی انجام دادند. در این رزمایش، استفاده از انواع مختلف سلاح های سبک و سنگین مانند راکت انداز، خودروهای مجهز به تیربار سنگین یا ضدهوایی و نیز موشک های ضد تانک و دوش پرتاب به نمایش گذاشته شد.

پربیننده ترین خبرها