تنها به جرم حمایت از مقاومت؛

رژیم صهیونیستی مردم شهرک حزمه در قدس اشغالی را اینگونه مجازات می کند+فیلم

چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 22:32

شهرک حزمه در شمال شرق قدس اشغالی تحت محاصره شدید رژیم اشغالگر قرار دارد و این رژیم مناطق وسیعی از اراضی آن را مصادره کرده است.

العالم _ فلسطین

منابع خبری اعلام کردند اشغالگران به عنوان مجازات جمعی مردم شهرک حزمه، صدها درخت زیتون را در این شهرک فقط به دلیل حمایت از مقاومت و انجام عملیات مقابله به مثل علیه شهرک نشینان از ریشه کنده اند.

یکی از شهروندان فلسطینی به خبرنگار العالم گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال ریشه کن کردن فلسطینیان مقاوم و صبور از این شهر و ساکن کردن صهیونیست ها است. شهرک حزمه امروز به یک پادگاه نظامی برای صهیونیست ها بدل شده است. ایست های نظامی و بازرسی در تمام نقاط شهر ایجاد شده است و گشتی های اسرائیلی ها همواره اینجا پرسه می زنند . خانه های فلسطینیان توسط صهیونیستها تخریب می شود.

یکی دیگر از شهروندان به خبرنگار العالم گفت: رژیم اشغالگر دهها درخت را از ریشه کند و این علاوه بر دیوار حائل نژادپرستانه در اطراف شهرک حزمه است؛ تمام این اقدامات برای مجازات مردم حزمه است زیرا آنها از مقاومت حمایت می کنند.

با افزایش عملیات مقاومت در کرانه باختری که در واقع واکنشی طبیعی به جنایات صهیونیست ها است، رژبم اشغالگر در تلاش برای تامین امنیت شهرکنشینان صهیونیست، شهرهای فلسطینی را به پادگان های نظامی تبدیل کرده است.

پربیننده ترین خبرها