در گفتگو با العالم مطرح شد؛

 اهالی کفرشوبا: این سرزمین ماست و به هر قیمتی آن را آزاد خواهیم کرد

جمعه 19 خرداد 1402 - 23:11

اهالی کفرشوبا سیم خاردارهایی را که رژیم اشغالگر در مرز میان مناطق اشغالی و مناطق آزاد شده لبنان در تپه های کفرشوبا نصب کرده بود، از میان برداشتند و منطقه به میدان درگیری میان نظامیان اسرائیلی و جوانان لبنانی تبدیل شد.

العالم لبنان

اهالی به سمت صهیونیست ها سنگ پرتاب می کردند و نظامیان اسرائیلی بمب های گازی شلیک می کردند که بر اثر آن شماری از شهروندان لبنانی زخمی شدند.

این نخستین بار نیست که رژیم اشغالگر آنچه که موسم به خط آبی است را زیر پا می گذارد و با نفوذ به داخل خط آبی، سیم خاردار نصب می کند.

یکی از اهالی کفرشوبا به خبرنگار العالم گفت: این سرزمین ماست و آن را پس خواهیم گرفت و آماده ایم تا جان خود را همین جا فدای سرزمین خود کنیم. ما در این منطقه زاده شدیم و اینجا بزرگ شدیم. از سال 2000 از سرزمین خود محروم مانده ایم؛ اینک به هر قیمتی که شده، آن را آزاد خواهیم کرد.

یکی دیگر از شهروندان لبنانی گفت: ما در اینجا حضور داریم چون این سرزمین اجداد ماست و آن را ترک نخواهیم کرد. با همت مردم و ارتش و مقاومت این سرزمین آزاد خواهد شد.

"قاسم هاشم" نماینده لبنانی در گفتگو با خبرنگار العالم تاکید کرد: عزم و اراده این ملت مقاومت قطعا دشمن صهیونیستی را از مناطق اشغالی خارج خواهد کرد؛ همانطور که پیش از این اسرائیلی ها را از مناطق گسترده ای از جنوب لبنان به بیرون راندند. قطعا ملت مقاوم لبنان برای بازپس گیری حقوق خود منتظر قطعنامه های بین المللی و یا صدور بیانیه ها نخواهد شد؛ بلکه با تکیه بر عزم و اراده خود، حقوقش را بازپس خواهد گرفت.

طبق این گزارش، ارتش لبنان در خط آبی میان مناطق آزاد شده و مناطق اشغالی لبنان در وضعیت آماده باش قرار دارد و همزمان نظامیان اشغالگر صهیونیست در مجاورت تپه های مرزی «کفر شوبا» مستقر شدند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها