یورش اشغالگران به اردوگاه بلاطه و محاصره یک منزل فلسطینی

یورش اشغالگران به اردوگاه بلاطه و محاصره یک منزل فلسطینی
سه شنبه 23 خرداد 1402 - 15:17

نیروهای ویژه اسرائیلی، امروز (سه‌شنبه)، خانه‌ای را در اردوگاه آوارگان بلاطه در شرق نابلس واقع در شمال کرانه باختری محاصره کرده و از مرد جوان سنگر گرفته در آن ، خواستند خود را تسلیم کند.

العالم - فلسطین

برخی منابع محلی افزودند: ارتش رژیم اشغالگر همزمان با صدای شلیک گلوله و انفجار در محل، نیروهای کمکی نظامی را از ایست «حواره» و «بیت فوریک» به سمت جنوب اردوگاه بلاطه فرستاد.

این منابع افزودند : ارتش رژیم اشغالگر پس از خودداری مرد جوان محاصره شده از تسلیم شدن ، خانه تحت محاصره را دو بار با موشک های هدایت شونده بمباران و تیراندازی کرد.

این منابع افزودند: تک تیراندازهای ارتش اشغالگر بر روی تعدادی از ساختمان های مسکونی اطراف خانه و منطقه جنوبی اردوگاه بلاطه مستقر شدند.

درگیری‌های شدیدی در نزدیکی اردوگاه بلاطه با ارتش اشغالگر رخ داد که محاصره شدیدی را بر اردوگاه به‌ویژه منطقه جنوبی تحمیل کرد که به زخمی شدن یک نفر منجر شد.

جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد تیم های پزشکی این سازمان یک نفر را که بر اثر اصابت گلوله در درگیری های جاری در نزدیک اردوگاه بلاطه زخمی شده بود، پذیرش و برای تکمیل درمان به بیمارستانی در نابلس منتقل کردند.

پربیننده ترین خبرها