تیراندازی در آمریکا؛ یک کشته و ۲۰ نفر زخمی شدند+ ویدیو

تیراندازی در آمریکا؛ یک کشته و ۲۰ نفر زخمی شدند+ ویدیو
يکشنبه 28 خرداد 1402 - 17:19

تیراندازی‌های مرگبار در ایالات متحده بار دیگر خبر ساز شد، این بار در نزدیکی شیکاگو در ایالت ایلینوی دست کم ۲۰ نفر زخمی شدند و یک نفر جان باخت.

العالم - آمریکا

به گفته پلیس، در جریان تیراندازی کور شبانه در جشن «جونتینت» (تعطیلی ملی به مناسبت لغو برده‌داری) در «ویلوبروک» ایالت ایلینوی آمریکا، دستکم ۲۰ نفر زخمی شدند و یک نفر جان باخته است.

«اریک سوانسون» معاون کلانتر شهرستان «دوپیج» یکشنبه به خبرنگاران گفت برخی از مجروحان با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند و برخی دیگر خودشان به بیمارستان رفتند.

به گزارش سی‌ان‌ان به نقل از یک مسئول محلی، حال دو نفر از مجروحان وخیم است. وی افزود دستکم ۱۲ آمبولانس برای رسیدگی به مجروحان در صحنه حادثه حضور یافتند.

شاهدان گفتند تیراندازی حدود ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه (به وقت محلی) در یک محوطه پارکینگی در ویلوبروک در حدود ۲۱ مایلی غرب شیکاگو رخ داد. سوانسون گفت انگیزه این تیراندازی نامشخص است و هنوز تحقیقات در حال انجام است.

تیراندازیبه گزارش فارس، خبر این تیراندازی در حالی منتشر شده که ساعاتی قبل از آن رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند در جریان حادثه تیراندازی شنبه شب در یک جشنواره موسیقی در واشنگتن، دستکم دو نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها