واکنش گروه های مقاومت به عملیات عیلی؛

پاسخ جنایات اسرائیلی ها در جنین دیری نپاید/ انتفاضه تا تحقق آزادی و استقلال ادامه دارد

پاسخ جنایات اسرائیلی ها در جنین دیری نپاید/ انتفاضه تا تحقق آزادی و استقلال ادامه دارد
سه شنبه 30 خرداد 1402 - 18:51

سخنگوی جنبش حماس در واکنش به عملیات تیراندازی در شهرک عیلی گفت: پاسخ جنایات اسرائیلی ها در جنین دیری نپاید و انتفاضه تا تحقق آزادی و استقلال ادامه دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس در واکنش به عملیات تیراندازی در شهرک عیلی که به کشته شدن 4 صهیونیست و زخمی شدن 3 نفر دیگر منجر شد، گفت: پاسخ جنایات روز گذشته اسرائیلی ها در اردوگاه جنین و یورش به الاقصی دیری نپایید.

سخنگوی حماس تاکید کرد: این انقلاب و انتفاضه بزرگ ادامه خواهد داشت و تا تحقق اهداف ملت ما برای رسیدن به آزادی و استقلال متوقف نخواهد شد.

جنبش جهاد اسلامی نیز در واکنش به عملیات قهرمانانه امروز فلسطینیان در شهرک عیلی تاکید کرد: عملیات شهادت طلبانه در عیلی واکنشی طبیعی به جنایتهای روز افزون رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز خاطرنشان کرد: عملیات رام الله که طی آن دلاورمردان مقاومت گروهی از صهیونیست ها را به هلاکت رساندند، افتخاری جاودانه است و گواهی دیگر بر پیشرفت مقاومت در کرانه باختری است.

عصر امروز سه‌شنبه در نزدیکی شهرک «عیلی» واقع در شمال رام‌الله حادثه تیراندازی به وقوع پیوست که در نتیجه آن چهار نفر از شهرک‌نشینان کشته و تعدادی زخمی شدند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها