گفتگوی العالم با خانواده "امجد الجعص" از شهدای جنایت اخیر صهیونیست ها در جنین+فیلم

سه شنبه 30 خرداد 1402 - 22:39

امجد الجعص روز گذشته به ضرب گلوله نظامیان جنایتکار اسرائیلی هنگام یورش به اردوگاه جنین به شهادت رسید.

العالم - فلسطین اشغالی

خانواده شهید «امجد الجعص» در گفتگو با خبرنگار العالم تاکید کردند که منتظر بازگشت فرزندشان بودند که با عکس های مجروح شدن او در اخبار و فضای مجازی غافلگیر شدند.

«امجد الجعص» که پیش از این در میان مردم به نام "پدر شهید" شناخته شده بود، امروز خود به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

پیکر مطهر شهید امجد امروز بر دوش همرزمان پسرش «وسیم» که در جریان اقدامات ددمنشانه صهیونیست ها در ابتدای سال جاری در جنین به شهادت رسید، قرار گرفت. امجد روز گذشته شاهد یک قتل عام جدید در اردوگاه آوارگان فلسطینی بود و نظامیان صهیونیست او را هدف گرفتند و بدین ترتیب تعداد شهدای جنین را به 6 فلسطینی رساندند.

دختر شهید امجد به خبرنگار العالم گفت که پدرش قبل از شهادت به انها گفته فقط چند دقیقه ای بیرون می رود و برمی گردد؛ اما گلوله به شکمش اصابت کرد و مادرم با دیدن تصاویرش در تلگرام، بی تابی می کرد؛ پدرم قول داده بود که برمی گردد.

پسر شهید امجد نیز گفت: اشغالگران به همه تیراندازی می کنند؛ بیمارستان ابن سینا را هدف گرفته بودند. به روی خبرنگاران و مردم غیرمسلح تیراندازی میکنند و مساجد نیز از شرّ آنها در امان نیستند.

جنایتهای رژیم صهیونیستی علیه ملت بی پناه فلسطین تمامی ندارد؛ در ابتدای سال کودکی به شهادت می رسد و در همان سال در جنایتی دیگر پدر این کودک نیز شهید می شود. خانه های فلسطینیان آکنده از حکایت دلاورمردانی است که پیروزی را با خون خود به ثبت رساندند.

پربیننده ترین خبرها