عملیات استشهادی تمام موازنه ها را در رژیم صهیونیستی بر هم زد

عملیات استشهادی تمام موازنه ها را در رژیم صهیونیستی بر هم زد
دوشنبه 5 تير 1402 - 19:17

خبر: شبکه اسرائیلی "کان" شب گذشته به نقل از ارتش صهیونیستی اعلام کرد که به دلیل کمبود نیروی انسانی ناشی از مقابله با عملیات رزمندگان فلسطینی در شمال کرانه باختری قادر به محافظت از روستاهای فلسطینی در برابر حملات شهرک نشینان صهیونیست نیست.

تحلیل:

ـ این بیانیه در واقع نوعی چراغ سبز به شهرک نشینان صهیونیست برای ادامه جنایت علیه شهرها و روستاهای فلسطینی در کرانه باختری است که تاکنون منجر به شهادت و زخمی شدن ده ها فلسطینی، سوزاندن منازل و خودروها و اموال فلسطینیان و بی حرمتی به مساجد و مقدسات آنها شده است.

ـ در واقع بیانیه ارتش صهیونیستی آشکارا حملات شهرک نشینان را به مقاومت مردم فلسطین در کرانه باختری علیه رژیم صهیونیستی ربط می دهد و می گوید اگر می خواهید از باندهای شهرک نشینان که اراضی تان را غصب می کنند و فرزندانتان را به قتل می رسانند، راحت شوید، می بایست مقاومت نکنید و تسلیم شود و آن چه را از شما می خواهیم بدون چون و چرا اجرا کنید.

ـ ارتش صهیونیستی با این بیانیه سعی دارد از وظایف خود به عنوان یک قدرت اشغالگر در قبال مردم فلسطین صرف نظر کند که در رأس آن، حفاظت از فلسطینی ها در برابر تروریسم و ​​جنایات شهرک نشینان صهیونیست قرار دارد لذا عدول از این وظیفه به بهانه کمبود نیروی انسانی قابل توجیه نیست.

ـ سران رژیم صهیونیستی در حالی جنایات شهرک نشینان علیه فلسطینیان را با کمبود نیروی انسانی توجیه می کنند که اشخاصی مانند نتانیاهو هر روز از توانایی ارتش صهیونیستی برای جنگ فراگیر علیه حزب الله، حماس، جهاد اسلامی، کرانه باختری، سوریه، عراق، بلندی های جولان و ایران و اجرای رزمایش برای چنین جنگی سخن می گویند.

ـ تنها نکته صحیح در بیانیه ارتش صهیونیستی، آن است که عملیات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی در کرانه باختری همه موازنه ها را در "اسرائیل" بر هم زد و نیروهای اشغالگر و کابینه تندرو و نژادپرست نتانیاهو را سردرگم کرده است؛ زیرا توانست کرانه باختری را با مقاومت در داخل و خارج فلسطین پیوند دهد و باعث از هم پاشیدن رژیم صهیونیستی خواهد شد تا جزای جنایاتش در 70 سال گذشته علیه مردم فلسطین و ملتهای عربی و اسلامی را ببیند.

پربیننده ترین خبرها