توهم مضحک گالانت درباره پیروزی بر ایران

توهم مضحک گالانت درباره پیروزی بر ایران
چهارشنبه 7 تير 1402 - 19:30

یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عصر دیروز سه شنبه مدعی شد که "وزارت او میلیون ها دلار رمز ارز متلعق به نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و حزب الله لبنان را مصادره کرده است که قرار بود برای عملیات تروریستی از آن استفاده شود".

العالم درگوشی

سران رژیم از زمانی که انگلستان 7 دهه قبل این رژیم را در قلب جهان اسلام بنا نهاد تاکنون تا این حد دچار درماندگی، ضعف، یأس و ناامیدی نشده بودند، از سوی دیگر این رژیم با محور مقاومت روبروست که آن را فلج کرده و از تجاوز به مردم فلسطین و ملت‌های عرب باز داشته است. این مساله سبب شد که سران رژیم اقدام به یاوه سرایی کنند و به همین دلیل به مضحکه مطبوعات بین المللی و حتی داخلی رژیم تبدیل شده اند.

سران رژیم صهیونیستی قبل از ظهور محور مقاومت بدون هیچ ترسی هر جنایتی علیه ملتها مرتکب می شدند؛ اما امروز بیشتر به یاوه گویی روی آوردند؛ نتانیاهو تهدید به حمله به ایران می کند و اینکه می خواهد لبنان را به عصر حجر باز گرداند و غزه را دوباره اشغال و به کرانه باختری حمله کند؛ اما اینک دو دهه است که نتیانیاهو این تهدیدات را تکرار می کند و دیگر چیزی نمانده که تهدیدات خود را به گور ببرد.

تازه ترین این یاوه گویی ها، ادعای گالانت درباره پیروزی بر ایران و حزب الله است اما به جای آنکه در میدان نبرد باشد، این بار در میدان رمز ارز است.

این سخن گالانت باعث تمسخر شدید وی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی شد و نوشتند در حالی که حزب الله نظامیان صهیونیست در مرز های لبنان فلسطین به چالش کشیده، غزه و کرانه باختری توطئه های دشمن صهیونیستی را نقشه بر آب کرده اند و ایران، جبروت واهی رژیم را برای همیشه به خاک سپرده است، گالانت درباره پیروزی خیالی بر محور مقاومت آنهم در میدانی سخن می گوید که اصلا نیازی به مردانگی ندارد.

پربیننده ترین خبرها