گفتگوی تلفنی رئیس جمهور با همتای الجزایری

گفتگوی تلفنی رئیس جمهور با همتای الجزایری
شنبه 10 تير 1402 - 00:09

رئیس جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی تلفنی با همتای الجزایری، تاکید کرد: مخالفت فعال با توهین برخی کشورهای غربی به ساحت قرآن وظیفه امت اسلامی است.

العالم - ایران

رئیس جمهور با تبریک ایام عید سعید قربان به دولت و ملت الجزایر مخالفت فعال با توهین برخی کشورهای غربی به ساحت قرآن مجید و تجاوزگری و اشغالگری رژیم صهیونیستی را وظیفه همه آحاد امت اسلامی دانست.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در گفتگوی تلفنی با «عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر با تبریک ایام عید سعید قربان به دولت و ملت الجزایر، مخالفت فعال با توهین برخی کشورهای غربی به ساحت قرآن مجید و تجاوزگری و اشغالگری رژیم صهیونیستی را وظیفه همه آحاد امت اسلامی دانست.

رئیس جمهور کشورمان با تأکید بر اراده دولت جمهوری اسلامی ایران بر توسعه روابط با کشورهای اسلامی، دوست و همسو ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه متقابل، روابط دو کشور بویژه در حوزه‌های تجاری و اقتصادی روزبه‌روز گسترش یابد.

«عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر نیز در این گفتگوی تلفنی با تبریک متقابل عید قربان به دولت و ملت ایران بر دفاع از هویت اسلامی و علاقه‌مندی کشورش برای گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها تأکید کرد.

پربیننده ترین خبرها