فرود اضطراری هواپیمای صهیونیستی از ترس پدافند هوایی سوریه

يکشنبه 11 تير 1402 - 04:34

برخی منابع می‌گویند انفجار موشک پدافند هوایی سوریه بر فراز دریای مدیترانه و شکسته شدن شیشه یکی از پنجره‌های یک هواپیمای مسافری صهیونیستی، آن را مجبور به فرود اضطراری در تل‌آویو کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری این رژیم در فرودگاه «بن‌گوریون» واقع در تل‌آویو خبر دادند.

این هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ متعلق به خطوط هوایی «اِل‌عال» با حداقل ۳۳۹ سرنشین دقایقی بعد از برخاستن از فرودگاه و هنگامی که در حال پرواز بر فراز دریای مدیترانه بود، اعلام وضعیت اضطراری کرد.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، خلبان این پرواز دلیل درخواست فرود اضطراری را شکسته‌شدن شیشه یکی از پنجره‌های این هواپیما اعلام کرده و در پی آن تعداد زیادی از نیروها و خودروهای امدادی نزدیک باند فرود در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

«زاخی هلر» سخنگوی سازمان اورژانس رژیم تروریست صهیونیستی نیز گفت که خودروهای امدادی در راه فرودگاه هستند تا در صورت لزوم از نظر پزشکی به مسافران رسیدگی کنند.

فرود اضطراری این هواپیمای صهیونیستی در حالی درخواست شده که همزمان جنگنده‌های این رژیم نیز در حال انجام حملات هوایی به ریف حمص در سوریه بودند که پدافند هوایی ارتش سوریه به مقابله با آنها پرداخت.

دقایقی بعد منابع سوری تایید کردند که آسیب وارد شده به این هواپیما و شکسته‌شدن شیشه یکی از پنجره‌های آن، ناشی از انفجار موشک پدافند هوایی سوریه در نزدیکی آن بوده که در حال تعقیب جنگنده صهیونیستی بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها