همزمان با تجاوزگری صهیونیست ها صورت گرفت؛

شلیک موشک سوری بسوی اسراییل با طی ۴۰۰ کیلومتر بدون رهگیری گنبد آهنین

شلیک موشک سوری بسوی اسراییل با طی ۴۰۰ کیلومتر بدون رهگیری گنبد آهنین
يکشنبه 11 تير 1402 - 17:25

رژیم صهیونیستی به دنبال تجاوزگری بامداد امروز (یکشنبه) جنگنده های این رژیم به شهر حمص که با مقابله پدافند هوایی این کشور مواجه شد، مدعی شده که موشک شلیک شده از سوی پدافند هوایی ارتش سوریه به سوی اسرائیل را شناسایی و رهگیری کرده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

رسانه های صهیونیستی با انتشار تصاویری از سقوط بقایای موشک پدافند هوایی ارتش سوریه در برخی مناطق مسکونی خبر دادند. بنابر این گزارش بقایای موشک پدافند S-200 ارتش سوریه در شهر «رهط» در استان جنوبی رژیم صهیونیستی پیدا شده است.

این تصاویر نشان می دهد که این موشک مسیری بالغ بر ۴۰۰ کیلومتر را بدون رهگیری از سوی سامانه پدافندی گنبد آهنین رژیم اسرائیل طی کرده است.

پدافند سوریهدر همین حال نشریه یدیعوت اخرونوت گزارش داد موشک پدافندی ارتش سوریه که شب گذشته به سمت اسرائیل شلیک شده از نوع SA-5 و قدمتی ۶۰ ساله داشته است که انتظار می رفته بلافاصله پس از شلیک در آسمان منفجر شود اما بقایای این موشک تا منطقه رهط به زمین اصابت کرده است.

این نشریه خاطرنشان کرده که برآورد نهادهای اطلاعاتی اسرائیل آن است که این موشک به صورت عامدانه و در واکنش به حملات اسرائیل به مناطق غربی سوریه شلیک شده است.

انتشار خبرهای شلیک موشک پدافند هوایی ارتش سوریه به سوی مناطقی در رژیم صهیونیستی درحالی از سوی رسانه های این رژیم صورت گرفته که دولت سوریه آن را تایید نکرده است.

منابع محلی بامداد امروز (یکشنبه) از شنیده‌شدن صدای انفجار مهیب در آسمان حمص و طرطوس در سوریه خبر دادند. همزمان با حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر حمص، پدافند هوایی ارتش سوریه در این منطقه به مقابله با موشک‌های متخاصم پرداخت.

پربیننده ترین خبرها