خبرنگار العالم: تک تیراندازان رژیم صهیونیستی در سراسر جنین مستقر شده اند+فیلم

دوشنبه 12 تير 1402 - 10:11

خبرنگار العالم گزارش داد: نظامیان رژیم صهیونیستی هنوز در اردوگاه جنین مستقر هستند و ضمن حمله به شهرک برقین واقع در غرب اردوگاه جنین، تک تیراندازان خود را در سراسر این اردوگاه مستقر کرده اند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم در فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) با استفاده از پهپاد، یک مرکز دیده بانی نیروهای مقاومت را هدف قرار دادند. خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که نظامیان صهیونیست برای حمله به این اردوگاه جنین به استفاده از پهپاد روی آورده اند.

این در حالی است که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری، سه فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ده تن دیگر مجروح شده اند.

همچنین یک فلسطینی دیگر در شهر اشغالی البیره، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی به شهادت رسید.

در همین حال گروهان‌های قدس ـ گردان جنین، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف اردوگاه جنین به گلوله بسته است که طی آن شماری از نظامیان اسرائیلی مستقیما هدف قرار گرفته و مجروح شدند.

منابع محلی نیز اعلام کردند که یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در آسمان نابلس هدف تیراندازی مبارزان مقاومت قرار گرفته است.

در این حمله بولدوزرهای اشغالگران خیابان ها و خودروهای فلسطینیان را در اردوگاه جنین با هدف اعمال مجازات دسته جمعی تخریب کردند.

همچنین جنگنده های صهیونیستی یک مسجد را بمباران و به طور کامل تخریب کردند.

رادیو عبری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم عملیات گسترده ای را با استفاده از خودروها و تجهیزات نظامی و بلدوزر، با پوشش هوایی، آغاز کرده است.

از سوی دیگر دو جنبش حماس و جهاد اسلامی تجاوز رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و تأکید کردند که این رژیم اهداف خود را محقق نکرده و مسئولیت کامل (این فجایع) را برعهده دارد.

پربیننده ترین خبرها