اتاق مشترک مقاومت فلسطین: آماده پاسخگویی به دشمن در همه میدان‌ها هستیم

اتاق مشترک مقاومت فلسطین: آماده پاسخگویی به دشمن در همه میدان‌ها هستیم
دوشنبه 12 تير 1402 - 11:03

«ادامه تجاوز به جنین، ماهیت پاسخ مقاومت را مشخص می‌کند». اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین با این جمله در آغاز بیانیه‌ خود، به رژیم صهیونیستی که از بامداد امروز، یورش همه‌جانبه‌ای را علیه جنین آغاز کرده، هشدار داد.

العالم - فلسطین اشغالی

در واکنش به یورش همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به «جنین» در کرانه باختری، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین، صبح امروز (دوشنبه، ۳ جولای)، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تداوم تجاوز به جنین و رفتار اشغالگران، ماهیت پاسخ مقاومت را مشخص خواهد کرد.

به نوشته وبگاه فلسطینی «شهاب»، در این بیانیه آمده است: «اتاق مشترک برای پیگیری تجاوزات وحشیانه علیه جنین همواره آماده است و مقاومت در کلیه میدان‌ها حضور دارد و اجازه نمی‌دهد که دشمن به مردم ما در جنین دست درازی کند یا آنها را جدا کند تا راحت‌تر هدف قرار دهد».

اتاق مشترک مقاومت فلسطین، در ادامه ضمن درود بر شهدای استوار و سرافراز جنین که در برابر رژیم اشغالگر و مستبد، حماسه‌ای جدید از قهرمانی و رستگاری رقم زدند، تاکید کرد که بر قهرمانان جنین که مصمم به تحقیر دشمن و در هم شکستن اشغالگران هستند، درود می‌فرستد و به مردم فلسطین که مقاومت را در آغوش گرفته‌اند و در مقابل دشمن ایستاده‌اند، تبریک می‌گوید.

اتاق مشترک مقاومت فلسطین از کلیه گروه‌های مقاومت در جنین و اردوگاه آن خواست که در کنار هم بایستند و به صورت یکپارچه وارد نبرد با دشمن شوند.

در پایان این بیانیه آمده است: از همه مردم خود در کلیه شهرها، روستاها و اردوگاه‌ها به ویژه اردوگاه جنین می‌خواهیم که وارد نبرد با اشغالگران شوند و از جنین پشتیبانی کنند. در صورت تداوم جنایت و تجاوز اشغالگران، مقاومت فلسطین نیز در کلیه میدان‌ها، آماده پاسخگویی به دشمن است.

بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی عملیات نظامی گسترده‌ زمینی و هوایی را با هدف قرار دادن شهر و اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری آغاز کرد و از چند محور به این منطقه در کرانه باختری حمله کرد و این تجاوز که با شمار زیادی از نظامیان صهیونیست آغاز شد، همچنان ادامه دارد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، در جریان حمله همه‌جانبه امروز رژیم صهیونیستی به جنین، تاکنون 4 فلسطینی شهید و ۲۷ نفر مجروح شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها