رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

تحول ساختاری نیروی زمینی ارتش در سالیان اخیر، بسیار بزرگ و چشمگیر بوده است/ ملت ایران بارها دشمنان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشته‌اند

تحول ساختاری نیروی زمینی ارتش در سالیان اخیر، بسیار بزرگ و چشمگیر بوده است/ ملت ایران بارها دشمنان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشته‌اند
دوشنبه 12 تير 1402 - 15:02

سردار سرلشکر باقری با اشاره به این که دشمنان متوجه شده‌اند که به هیچ وجه نمی‌توانند خللی در روند انقلاب اسلامی ایجاد کنند، گفت: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر رهبری مدبرانه، نیروهای مسلح کارآمد و مردم همراه و امیدوار، در تمامی عرصه‌ها دشمنان را با شکست مواجه کرده است.

العالم - ایران

به گزارش روابط عمومی ارتش، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در همایش سراسری فرماندهان یگان‌های عمده نیروی زمینی ارتش با بیان این که ایستادگی ملّت ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان، آن‌ها را از نیل به اهداف‌شان ناامید ساخته است، گفت: بحمدالله با رهبری‌های هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا و اقتدار نیروهای مسلح کشور، همواره دشمنان در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام مانده اند، و امروز به لطف الهی شاهد پیشبرد هرچه بیش‌تر اهداف جمهوری اسلامی ایران هستیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اهمیت دشمن ستیزی در شکست توطئه‌های استکبار جهانی افزود: آمریکا که پس از فروپاشی شوروی ادعای ابر قدرت جهانی بودن را داشت، روز به روز به افول قدرت خویش نزدیک‌تر شده و جهان چند قطبی در حال شکل گیری است.

سردار سرلشکر باقری با اشاره به این که دشمنان متوجه شده‌اند که نمی‌توانند خللی در روند انقلاب اسلامی ایجاد کنند، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر رهبری مدبرانه، نیروهای مسلح کارآمد و مردم همراه و امیدوار، در تمامی عرصه‌ها دشمنان را با شکست مواجه کرده است.

وی اقدام دشمنان اسلام در هتک حرمت به قرآن را خبیثانه دانست و اظهار داشت: دشمنان هیچ‌گاه در طول تاریخ 44 ساله انقلاب اسلامی، بر عهدشان وفادار نبوده و همواره به دنبال توطئه و دسیسه سازی علیه ملّت ایران هستند. آن‌ها علاوه بر این که قصد آسیب رسانی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند، از هیچ تلاشی برای آسیب زدن به فرهنگ دینی و مذهبی مضایقه نمی‌کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر ارتقای روزافزون اقتدار نیروی زمینی ارتش در تمامی عرصه‌ها تصریح کرد: تحول در ساختارهای نیروی زمینی ارتش در سالیان اخیر بسیار عظیم بوده تا جایی که نیروی زمینیِ امروز، تفاوت‌های مشهودی در حوزه‌های مختلف با نیروی زمینیِ پایان جنگ تحمیلی و دهه‌ی اول انقلاب اسلامی سال دارد.

سردار سرلشکر باقری ضمن تقدیر از مجاهدت امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده ولایی نیروی زمینی محوری ارتش، با اشاره به ارتقاء و هوشمندسازی تجهیزات جدید نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی انسانی قوی، مخلص، با آموزش و ولایی با استفاده از این تجهیزات و دستاوردهای دفاعی و نظامی می‌تواند در هر نبردی پیروز باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، رزمایش‌های نیروی زمینی ارتش را عاملی دلسرد کننده برای دشمنان برشمرد و افزود: این رزمایش‌ها پیام لازم را به دشمنان مخابره کرده و خیال هرگونه تعرض به کشور را از ذهن پلیدشان دور می‌کند.

سردار سرلشکر باقری در پایان خاطر نشان کرد: در کنار مسئولیت‌هایی که برای نیروهای مسلح تعریف می‌شود، تأکید بر بصیرت افزایی، دین محوری و توجه به نیروی انسانی، مبنای اخلاقی و اعتقادی ماست.

پربیننده ترین خبرها