جهاد اسلامی فلسطین: دشمن نمی تواند اراده جنین را در هم بشکند

جهاد اسلامی فلسطین: دشمن نمی تواند اراده جنین را در هم بشکند
دوشنبه 12 تير 1402 - 22:37

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به یورش وحشیانه امروز رژیم صهیونیستی به جنین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که دشمن هرگز نمی تواند اراده جنین را در هم بشکند.

العالم – فلسطین

این جنبش شهادت رزمندگان مقاومت در حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین را تسلیت گفت و تاکید کرد این حمله اراده جنین قهرمان را نمی شکند و حماسه بی نظیرش را متوقف نخواهد کرد.

بیانیه ادامه داد: رزمندگان مقاومت تحت هر شرایطی به مبارزه ادامه می دهند و همه گزینه ها را برای ضربه زدن به دشمن و پاسخ به تهاجم ددمنشانه آن لحاظ نموده اند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تسلیت به خانواده های شهدا، ویران سازی در این شهر را نشانه ناتوانی و شکست دشمن در برابر پایداری افسانه ای رزمندگان مقاومت دانست و مقاومت آنان را ستود.

رژیم صهیونیستی بامداد امروز به حمله همه جانیه هوایی و زمینی به اردوگاه فلسطینیان در جنین مبادرت کرد که با مقاومت نیروهای فلسطینی مواجه شد، در این حمله تاکنون 10 فلسطینی به شهادت رسیده اند و دهها نفر دیگر زخمی شدند، خودروهای نظامیان صهیونیست نیز هدف بمب های دست ساز قرار گرفته و شماری از آنها نیز زخمی شده اند، جنگنده های این رژیم نیز مسجدی را در جنین بمباران کردند.

پربیننده ترین خبرها