تشییع باشکوه شهدای جنین+ ویدیو

تشییع باشکوه شهدای جنین+ ویدیو
چهارشنبه 14 تير 1402 - 13:23

مردم شهر جنین با حضور گسترده، پیکرهای شهدای جنایت دو روز گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی را در حمله وحشیانه به اردوگاه این شهر تشییع کردند.

العالم _ فلسطین

در تصاویر منتشر شده که شبکه خبری العالم نیز آن را به صورت زنده پوشش داد، سیل جمعیت فلسطینی در صحنه نمایش داده می شود که برای تشییع با شکوه شهدای اردوگاه جنین در حمله همه جانبه دو روز گذشته رژیم صهیونیستی، به صحنه آمده اند.

تشییع شهدای جنینبه دنبال حملات همه جانبه زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی که از روز دوشنبه گذشته آغاز شد، منابع محلی بامداد امروز (چهارشنبه) از عقب نشینی نظامیان صهیونیست از جنین خبردادند. این عقب نشینی درحالی پس از دو روز هجوم به جنین صورت گرفته است که نظامیان صهیونیست در برابر نیروهای مقاومت نتوانستند به اهداف خود دست یابند و متحمل خسارات نظامی و تلفات شدند.

نیروی های مقاومت فلسطین در جنین به دنبال حملات رژیم صهیونیستی توانستند ضربات سختی به آن‌ها وارد کنند که طی آن رژیم صهیونیستی درحالی کشته شدن یک صهیونیست را تایید کرد که منابع فلسطینی شمار کشته ها را بیش از این اعلام کرده اند همچنین شمار زیادی از نظامیان صهیونیست در این حمله زخمی شده اند. همچنین 4 فروند پهپاد رژیم صهیونیستی به دست نیروهای مقاومت ساقط و شماری از خودروهای زرهی آنان هدف بمب های دست ساز قرار گرفت که به کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان این رژیم منجر شد. رژیم صهیونیستی معمولا در خصوص اطلاعات نظامی سانسور شدیدی را اعمال می کند تا مبادا اخبار خسارات نیروهای انسانی و زرهی آن به بیرون درز کند.

رژیم صهیونیستی در این تجاوز علاوه بر ویرانگری بی‌سابقه که مصداق مجازات دسته جمعی و جنایت جنگی در جنین است، ۱۲۰ فلسطینی را به اسارت گرفت. این حمله موجب شهادت 12 فلسطینی و جراحت ۱۰۰ تن دیگر شده که حال ۲۰ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

شخم جنین

شخم جنین

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها