ویدیو؛ عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری/ یک نظامی صهیونیست کشته شد/ شهادت مجری عملیات ضد صهیونیستی

ویدیو؛ عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری/ یک نظامی صهیونیست کشته شد/ شهادت مجری عملیات ضد صهیونیستی
پنج‌شنبه 15 تير 1402 - 16:54

در عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی شهرک «کدومیم» در کرانه باختری دو صهیونیست به شدت زخمی شدند، منابع صهیونیستی گزارش دادند که یک نظامی زخمی صهیونیست کشته شده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزاش منابع فلسطینی، در عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی شهرک «کدومیم» در کرانه باختری دو صهیونیست به شدت زخمی شد.

حمله لحظه تیراندازی به سمت نظامیان اسرائیلی در نزدیکی شهرک کدومیم در شرق قلقیلیه

در همین حال منابع عبری زبان نیز با تایید این خبر اعلام کردند که در عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک کدومیم در شرق قلقیلیه دو اسرائیلی زخمی شدند.

بنابر این گزارش حال یکی از مجروحان که یک نظامی اسرائیلی است شدیدا وخیم اعلام شده و برخی منابع گفته‌اند که پزشکان از او قطع امید کرده‌اند.

نظامی زخمی صهیونیست کشته شد

شبکه 21 رژیم صهیونیستی گزارش داد که در عملیات ضدصهیونیستی امروز در نزدیکی شهرک کدومیم یک نظامی صهیونیست که زخمی شده بود، به هلاکت رسید.

عملیات منابع عبری زبان گزارش دادند که عملیات امروز در شهرک کدومیم در دو منطقه اتفاق افتاده است. ابتدا مجری عملیات یک گشتی اسرائیلی را در این شهرک به گلوله بسته و سپس از این منطقه عقب‌نشینی کرده و در ادامه مسیر خود به سمت خودروی یک شهرک‌نشین صهیونیست هم تیراندازی کرده است.

شهادت مجری عملیات ضد صهیونیستی

بنابر گزارش منابع عبری، مجری عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک کدومیم در شرق قلقیلیه، پس از مجروح کردن دو صهیونیست تحت تعقیب نیروهای اسرائیلی قرار گرفته و در درگیری با آنان به شهادت رسیده است.

عملیاتحماس: عملیات کدومیم پاسخی به جنایات دشمن صهیونیستی بود

جنبش مقاومت اسلامی حماس با تبریک عملیات تیراندازی در شرق قلقیلیه، اعلام کرد که این عملیات در چارچوب پاسخ به جنایات بی‌وقفه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین انجام شده است.

پربیننده ترین خبرها