الحوثی: لابی صهیونیست و غرب در پی فتنه انگیزی و مبارزه با قرآن هستند

الحوثی: لابی صهیونیست و غرب در پی فتنه انگیزی و مبارزه با قرآن هستند
پنج‌شنبه 15 تير 1402 - 20:15

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: لابی صهیونیستی و آمریکا و غرب به دنبال مبارزه با قرآن و گسترش رذایل و ظلم و ستم به ملت ها و فتنه انگیزی و مهندسی بحران ها هستند.

العالم ـ یمن

عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن در سخنرانی خود به مناسبت عید سعید غدیر خم گفت: بزرگداشت روز غدیر، گواهی است بر اینکه پیامبر اعظم (ص) رسالت مهمی را که خداوند به او ابلاغ کرده بود، به گوش امت رساند تا طنین و محتوای آن به نسل‌های متوالی امت برسد.

وی افزود: اصل ولایت در اسلام اصل بزرگ و مهمی است و ضامن استواری، نشاط و اثربخشی دین و محافظت از امت در مقابل نفوذ‌ها است.

الحوثی ادامه داد: کافران، منافقان و منکران ولایت با طاغوت پیوند دارند و در طول زندگی به ولایت طاغوتیان وابسته اند. طاغوتیان با کسانی که در امتداد مسیر انبیاء حرکت می‌کنند می‌جنگند و می‌خواهند امت را از مأموریت اصلی شان جدا و برنامه خرابکارانه، تاریک و فاسد خود را اجرا کنند.

دبیرکل جنبش انصار الله تصریح کرد: طاغوتیان با دست نشانده‌های کافر و منافق خود در میان امت فعالیت و ایفای نقش می‌کنند؛ به طوری که منافقان از درون امت اسلامی در جهت خلاف دستورات الهی حرکت می‌کنند.

آمریکا و لابی صهیونیستی در پی مبارزه با قرآن هستند

دبیرکل جنبش انصار الله یمن گفت: منافقین نسبت به امام علی علیه السلام موضع خصمانه دارند، زیرا او با اصالت خود و ارائه آموزه‌های راستین اسلام، دروغگویی منافقان و اقدام آنها در تحریف تعالیم اسلام را آشکار کرد. طاغوتیانِ معاصر به دنبال انجام بزرگترین عملیات مسخ جامعه بشری برای اطمینان از به بردگی گرفتن آن‌ هستند و می‌خواهند برنامه‌های تاریک اندیشانه خود را بر جامعه بشری تحمیل کنند.

وی افزود: لابی صهیونیستی و آمریکا و غربِ ملحد به دنبال مبارزه با قرآن، گسترش منکرات و رذایل، ظلم به ملت ها، گسترش نزاع و مهندسی بحران‌ها هستند. طاغوتیان و کسانی که تحت ولایت آن‌ها هستند، به درجه بسیار وحشتناکی از افول رسیده اند، تا جایی که آمریکا رسما و به صورت بی سابقه از همجنس گرایی و انحرافات اخلاقی حمایت می‌کند.

الحوثی تصریح کرد: پیروان طاغوت می‌خواهند بشریت را به بدترین درجه انحطاط برسانند. آن‌ها می‌خواهند بشریت را به درجه‌ای تنزل دهند که ارزش انسانی خود را از دست بدهد تا کاملاً بر آن سیطره یابند.

پربیننده ترین خبرها