در گفت وگو با العالم؛

عضو جنبش جهاد اسلامی: شکست اشغالگران در کرانه باختری پایان موجودیت ادعایی آنان است

شنبه 17 تير 1402 - 11:37

یک عضو برجسته دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که درگیری واقعی با اشغالگران صهیونیستی بر کرانه باختری متمرکز است، جایی که اشغالگران به خوبی متوجه شده اند که شکست آنان در کرانه باختری به معنای پایان کشور موهوم اسرائیل است.

العالم _ فلسطین

احمد المدلل از اعضای برجسته دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در گفت و گو با شبکه خبری العالم با اشاره به اینکه آنچه در نابلس رخ داد، ادامه تلاش های ناکام اشغالگران صهیونیست بود و البته این تلاش ها متوقف نشده است، گفت: رژیم اشغالگر تلاش می کند با چنین حملاتی، بر شکست های اخیر خود در مقابله با مقاومت سرپوش بگذارد.

وی افزود: اشغالگران در پی شکستن اراده مقاومت و ترمیم نیروی بازدارندگی خود هستند که مقاومت فلسطین آن را از بین برده است. آنان تلاش می کنند آبروی خود را در برابر افکار عمومی صهیونیست حفظ و این گونه ترویج کنند که پیروز شده اند.

المدلل گفت: رژیم اشغالگر همچنین در تلاش است تا مقاومت را ریشه کن و ضربات پیشگیرانه علیه رزمندگان مقاومت به ویژه رزمندگانی وارد کند که در نبردهای قبلی با اشغالگران صهیونیست شرکت کرده و به آنان ضربات دردناک وارد آورده اند.

این عضو جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: مرکز درگیری واقعی بین ما فلسطینی ها و اشغالگران کرانه باختری است زیرا کرانه باختری دو بعد دارد؛ یکی بعد ایدئولوژیک و دیگری بعد امنیتی یعنی نبرد در محله هایی که ورود به آنها برای اشغالگران بسیار دشوار است.

المدلل تأکید کرد: اشغالگر بر همین اساس به خوبی می دانند که شکست آنان در کرانه باختری به معنای پایان دولت ادعایی اسرائیل است.

وی افزود: امروزه معادله تغییر کرده چرا که مقاومت فلسطینی توانسته است ابتکار عمل را در دست بگیرد و رژیم اشغالگر دیگر چیزی نیست که مردم فلسطین را به وحشت بیاندازد، بلکه کاملا برعکس مردم فلسطین آن را به وحشت می اندازند.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: جنگ ما با اشغالگران اسرائیلی جنگ اراده ها است هرچند اخیرا ما متوجه شدیم که جنین و مقاومت آن با تمام گردان هایش اشغالگران را به زانو درآوردند و به آن فرصت تغییر قوانین درگیری را ندادند.

وی در پایان گفت: ما بر همین اساس می گوییم که مقاومت امروزه در حال رویارویی مستمر است چرا که ورود آن به منطقه ای که رییس کابینه صهیونیستی در آن زندگی می کند، نمادی از صلابت مقاومت و برتری آن بر صهیونیست های اشغالگر است.

پربیننده ترین خبرها