شرایط دشوار خانواده شهید علی الغول؛ یورش هر روز صهیونیست ها و تهدید برادران شهید

دوشنبه 19 تير 1402 - 23:02

خانواده «علی الغول» شهید فلسطینی که فرزند مقاوم خود را در اردوگاه جنین در کرانه باختری از دست دادند، در شرایط سختی به سر می برند؛ چرا که نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به خانه آنها یورش می برند و آنها را تهدید می کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

«رایه عروق» خبرنگار العالم در جنین گزارش داد که «علی الغول» که دوستانش او را مهندس مواد منفجره لقب داده بودند، به شهادت رسید، اما نظامیان تنها به کشتن وی بسنده نکردند؛ بلکه با هجوم به خانه این شهید، غم و اندوه خانواده را افزون کردند.

«امانی» مادر شهید در گفتگو با العالم از آخرین خاطره پسرش و خداحافظی وی هنگام خروج از منزل گفت و توضیح داد که پس از شهادت فرزندش، اشغالگران به خانه انها یورش بردند و برای اعضای این خانواده داغدار مزاحمت ایجاد کردند.

خواهرشهید نیز در گفتگو با خبرنگار العالم گفت: نظامیان اسرائیلی به خانه ما یورش بردند. وسایل خانه را بهم زدند. در در رختخواب های ما خوابیند و اینجا غذا خوردند. سپس دو تا از برادرهایم را تهدید کرده و آنها را کتک زدند.

اشغالگران می گویند که علی سازنده بمب بوده است و می گویند که آنها یک نوجوان را نکشته اند، بلکه یک رزمنده مقاومت را که به سمت نظامیان مواد منفجره شلیک می کرده، به شهادت رسانده اند.

رژیم صهیونیستی آن چنان مستاصل شده که نوجوانان را به عنوان رزمنده مقاومت به شهادت می رساند.

خانه این شهید شاهد نبرد بوده است و اشغالگران بیش از دو روز خانواده اش را محاصره کردند و در جستجوی مدرک، خانه را تفتیش کردند. نظامیان که تنها کودکان و زنان را در خانه یافتند، آنها را به وحشت انداختند و آن ها را تهدید به تخریب خانه شان کردند.

پربیننده ترین خبرها