رژیم صهیونیستی شیخ ناجح بکیرات را از قدس تبعید می کند

رژیم صهیونیستی شیخ ناجح بکیرات را از قدس تبعید می کند
پنج‌شنبه 22 تير 1402 - 09:17

پلیس رژیم صهیونیستی، شیخ ناجح بکیرات، معاون مدیر دایره اوقاف اسلامی را پس از آزادی از زندان و حکم تبعید از قدس را به وی ابلاغ کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

پلیس رژیم صهیونیستی پیشتر در راستای حملات پی در پی به قدس و شخصیت های برجسته آن، با حمله به منزل شیخ ناجح بکیرات، معاون مدیر دایره اوقاف اسلامی در روستای صور باهر در قدس اشغال شده، وی را دستگیر کرده بود.

شیخ ناجح بکیرات پیش از این، درباره صدور حکم تبعید خود توسط رژیم صهیونیستی گفته بود، این اقدام، بدعتی خطرناک است و می تواند، سرآغاز اخراج واقعی شهروندان قدس از این منطقه باشد.

بکیرات خاطرنشان کرد که به هیچ وجه این حکم را نمی پذیرد و قدس را ترک نمی کند. وی تصریح کرد که پذیرش این حکم به این معناست که رژیم اشغالگر می تواند تمام شخصیت هایی را که در قدس وجهه مردمی دارند، اخراج کرد و شهر را به طور کامل از وجود آنها تخلیه کند.

نظامیان رژیم صهیونیستی شیخ عکرمه صبری، امام و خطیب مسجد الاقصی را ممنوع السفر اعلام کرده و این حکم را روز سه شنبه به او ابلاغ کردند.

دفتر حقوقی شیخ عکرمه صبری اعلام کرد: برخی عناصر سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر بدون اطلاع قبلی و بدون رعایت وضعیت جسمی شیخ، به منزل وی ریختند و حکم ممنوع السفری به مدت 6 ماه را به وی ابلاغ کردند و مدعی شدند که سفر او برای رژیم اشغالگر خطرناک است.

رژیم صهیونیستی همچنان بر اجرای نقشه های خود در مسجد الاقصی و تخلیه آن از شخصیت های مهم و اثرگذار – از طریق اجرای سیاست تبعید و بازداشت آنها – اصرار می ورزد.

گفتنی است این روند همزمان با تشدید حملات این رژیم به مسجد الاقصی، شدت گرفته است.

پربیننده ترین خبرها