یک مقام حزب الله: مواضع و اماکن حزب الله در سوریه آسیب ندیده است

یک مقام حزب الله: مواضع و اماکن حزب الله در سوریه آسیب ندیده است
چهارشنبه 28 تير 1402 - 12:58

یک منبع ارشد در حزب‌الله در سوریه ادعای برخی رسانه‌ها در مورد هدف قرار دادن مواضع یا انبارهای حزب‌الله توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی در بامداد امروز را رد و اعلام کرد: مواضع و اماکن حزب الله در سوریه هیچگونه آسیبی ندیده است.

العالم ـ سوریه

این مقام حزب الله که به نام وی اشاره ای نشده در گفت وگو با خبرگزاری یونیوز، صحبت از خسارت ها یا صدمات وارده به صفوف حزب الله در مکان‌های هدف قرار گرفته (بامداد امروز) در سوریه را رد کرد.

این منبع همچنین در این ارتباط تاکید کرد که گفته های گروه موسوم به "دیده بان حقوق بشر سوریه" (گروه مخالف دولت سوریه در خارج) دروغ آشکار و اقدام گمراه کننده رسانه ای است.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) مناطقی در اطراف شهر دمشق سوریه را هدف حملات راکتی – موشکی خود قرار دادند که منجر به فعال شدن پدافند موشکی و دفاع هوایی ارتش سوریه شد.

منبعی در وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه موفق به رهگیری بسیاری از موشک هایی شد که از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی شلیک شده بود.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع سوریه، «دشمن اسرائیلی با شلیک موشک‌هایی از سمت شمال منطقه اشغالی جولان یک حمله هوایی انجام داد و مناطقی در مجاورت دمشق هدف قرار داد که باعث ایجاد برخی خسارت‌های مادی شد».

در این حمله دو سرباز سوری زخمی شدند و خسارات مادی نیز ایجاد شد.

پربیننده ترین خبرها