چرا دشمن تا این اندازه نسبت به قرآن کینه دارد؟

چرا دشمن تا این اندازه نسبت به قرآن کینه دارد؟
شنبه 31 تير 1402 - 17:39

در شرایطی که بحران های عمیق اخلاقی گریبانگیر جوامع غربی شده و به از هم پاشیدگی کیان خانواده و گسترش رذایل اخلاقی در این کشورها منجر شده است، به ویژه وقتی همجنس گرایی به زور به عنوان یک قانون به مردم غرب تحمیل شده است، دین اسلام به محبوب ترین دین در غرب تبدیل شده است زیرا انسان غربی در جستجوی رستگاری ملجاء یی جز گرویدن به اسلام ندارد.

العالم – کشکول

همین مساله باعث شده است که راستگرایان افراطی و صهیونیست‌ها دچار جنون شوند لذا برای انتقام از اسلام راهی جز توهین و سوزاندن قرآن کریم برای خالی کردن کینه درونی شان نیافتند.

مردم در غرب دریافتند که بهترین جایگزین برای فرهنگ منحط غربی، در سطوح اخلاقی، تمدنی و انسانی، اسلام است و این قرآن کریم است که به انسان اطمینان روحی و آسایش جسمی می دهد و ذهن و قلب او را متعادل می کند که اندیشمندان بزرگ غرب مانند روژه گارودی نیز به آن اذعان کرده اند.

این نشانه ورشکستگی تمدن غربی است که به بیماران روانی اجازه می دهد به بهانه آزادی عقیده به مقدسات دو میلیارد انسان توهین کنند اما مخالفان همجسنگرایی را به زندانی می اندازند.

رژیم های غربی اسلام را مانعی در مسیر سیطره انحرافات اخلاقی غربی می دانند و به همین دلیل به شدت از آن کینه دارند وگرنه چرا در غرب شاهد چنین حملاتی علیه کتابهای سایر ادیان نیستیم، لذا واضح است که دلیل آن ورشکستگی غرب در مقابل اسلام و قرآن است اما دشمن بداند آینده بشریت را ادیان الهی به ویژه اسلام ترسیم می کنند و این وعده حتمی الهی است.

پربیننده ترین خبرها