اتحادیه خلبانان صهیونیست خطاب به نتانیاهو: دیوانگی را متوقف کن!

اتحادیه خلبانان صهیونیست خطاب به نتانیاهو: دیوانگی را متوقف کن!
شنبه 31 تير 1402 - 20:59

اتحادیه خلبانان صهیونیست امروز (شنبه) در پیامی به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از او خواستند تا به «دیوانگی خود پایان دهد و تصویب لایحه قضایی را فورا متوقف کند».

العالم - فلسطین اشغالی

همزمان با این درخواست خلبانان، حدود 100 نفر از فرماندهان و روسای سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، موساد، شاباک و ژنرال‌های ارتش ضمن اعلام حمایت خود از معترضان به طرح جنجالی تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو از او درخواست کردند که تصویب این طرح را هر چه زودتر متوقف کند.

به نوشته رسانه‌ها و روزنامه‌های صهیونیستی، آنان به زودی در پیامی به نتانیاهو اعلام خواهند کرد که از سرپیچی نظامیان و افسران صهیونیست از ادامه خدمت در اعتراض به طرح جنجالی تغییرات قضایی، قاطعانه حمایت می‌کنند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که روسای سابق ستاد کل ارتش، موساد و شاباک مسئولیت هرگونه لطمه به امنیت اراضی اشغالی را متوجه نتانیاهو دانسته و بر لزوم توقف این طرح جنجالی و گفت‌وگو و رایزنی در این خصوص تأکید کرده‌اند.

روسای سابق ستاد ارتش، موساد و شین‌بت همچنین از امتناع خلبانان ارتش رژیم صهیونیستی از انجام خدمت حمایت کرده و درباره خطر طرح جنجالی تغییرات قضایی هشدار داده‌اند.

کابینه حاکم رژیم صهیونیستی قصد دارد تا پیش از شروع تعطیلات تابستانی کنست در پایان ماه جولای، لایحه تغییرات قضایی را تصویب کند.

تلاش کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی برای تسلط بر دستگاه قضایی این رژیم و مقاومت ائتلاف مخالفان در کنست، گسست سیاسی در این رژیم را تشدید کرده است.

به گزارش ایرنا، روسای گروه‌های مخالف در رژیم صهیونیستی هدف لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو را تضعیف دستگاه قضایی این رژیم و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

پربیننده ترین خبرها