حماس: مقاومت توان مقابله با رژیم فاشیستی اسرائیل را دارد

حماس: مقاومت توان مقابله با رژیم فاشیستی اسرائیل را دارد
يکشنبه 1 مرداد 1402 - 14:24

یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با بیان اینکه اسراییل یک رژیم فاشیستی است، تاکید کرد که این جنبش حامی و پشتیبان رزمندگان مقاومت در کرانه باختری خواهد بود.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، «خلیل الحیه» در سمیناری با عنوان «حرکت به سمت تدوین یک طرح ملی فراگیر و رهبری یکپارچه برای مقابله با کابینه فاشیست شهرک نشینان» تاکید کرد که مساله فلسطین، کانون مسائل سیاسی در کل منطقه است و همچنان شاخصه مرحله تاریخی کنونی خواهد ماند.

وی گفت که سران رژیم صهیونیستی نباید در پایتخت های اسلامی و عربی مورد استقبال مقامات قرار گیرند.

الحیه در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما می خواهیم که برادران رزمنده در جبهه مقاومت در کرانه باختری، ما را حامی و پشتیبان خود بدانند.

وی با اشاره به قدرت رزمندگان مقاومت افزود: درست است که اسرائیل یک رژیم فاشیستی است اما ملت فلسطین توانایی مقابله با آن را به هر طریقی که لازم باشد، دارد.

عضو دفتر سیاسی حماس ادامه داد: ما خواستار وجود یک نگاه ملی و فراگیر میان همه طرف های فلسطینی برای مقابله با رژیم صهیونیستی و حکومت فاشیستی آن هستیم.

وی همچنین بر علاقه مندی مردم و گروه های فلسطینی به موفقیت نشست دبیران کل این گروه ها که قرار است در قاهره پایتخت مصر برگزار شود، تاکید کرد.

پربیننده ترین خبرها