مرکز امور اسرای فلسطینی : زندان های رژیم صهیونیستی در آستانه قیام

مرکز امور اسرای فلسطینی : زندان های رژیم صهیونیستی در آستانه قیام
سه شنبه 3 مرداد 1402 - 10:23

مرکز امور اسرا و آزادگان فلسطینی عصر دیروز (دوشنبه) در واکنش به جنایات غیر اخلاقی و غیر انسانی اداره زندان های رژیم صهیونیستی علیه دو زندانی به نام های «فاطمه شاهین» و «عطاف جرادات» ، این رژیم و اداره زندانها و سازمان جاسوسی آن را مسئول کامل وخامت اوضاع در داخل زندان ها و بازداشتگاه های این رژیم دانست.

العالم - فلسطین اشغالی

مرکز امور اسرا و آزادگان فلسطینی با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد که انتقال دو زندانی زن یعنی شاهین و جرادات به بند زندانیان جنایی، بی پاسخ نخواهد ماند. در این بیانیه تأکید شده است که جنبش الاسیره برنامه های بسیاری برای دفاع از زنان نستوه اسیر در زندان های رژیم اسرائیل دارد.

در این بیانیه همچنین تصریح شده است که اداره زندان های رژیم اشغالگر به خوبی به حساسیت های مربوط به انتقال فاطمه و عطاف به بند زندانیان جنایی واقف است. زیرا تمام زندانیانی که در این بند، نگهداری می شوند، سوابق جنایی و رفتارهای پرخطر و دون شأن و سوابق انحطاط اخلاقی و رفتارهای غیر انسانی دارند و ما به هیچ وجه چنین اهانتی به زنان مبارز فلسطینی را برنمی تابیم.

مرکز یاد شده در همین راستا، تصریح کرد که «ایاد رضوان طبنجه» و «سامر ابو دیاک»، دو اسیر دیگر فلسطینی هم همراه با فاطمه و عطاف آغاز اعتصاب غذای نامحدود خود را اعلام کرده اند؛ ضمن اینکه فاطمه و عطاف اعلام کرده اند تا وقتی که سلسله رفتارهای تحقیر آمیز رژیم متوقف نشود، به این مبارزه ادامه می دهند.

این مرکز از ملت فلسطین و همه آزادگان جهان خواست حمایت خود را از این زنان مبارز اعلام کنند و آنها را که با دست و پای بسته و با کتک به بند زندانیان جنایی منتقل شده اند، تنها نگذارند.

گفتنی است اسرای زندان الرمله از روز یکشنبه تحرکات اعتراض آمیز خود را شامل پس دادن جیره غذایی، دارو و آب و خودداری از ملاقات با وکلا و پزشکان آغاز کرده اند.

پربیننده ترین خبرها