آیت الله عیسی قاسم: تمام هدف انقلاب کربلا پیروزی اسلام است

آیت الله عیسی قاسم: تمام هدف انقلاب کربلا پیروزی اسلام است
شنبه 7 مرداد 1402 - 18:50

رهبر شیعیان بحرین در سخنانی به مناسبت روز عاشورای حسینی (ع) هدف از ایثار و فداکاری در حادثه کربلای معلی را پیروزی اسلام اعلام کرد.

العالم - بحرین

به گزارش پایگاه خبری العهد، آیت الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین در صفحه توئیتر خود نوشت: تمام هدف انقلاب کربلا، شهادت امام حسین علیه السلام، مراسم ها، منبرها و موکب‌های حسینی، ایثار و اشک ریختن‌ها، پیروزی اسلام و شکوه و حاکمیت آن در زمین است تا با نور پروردگارش بدرخشد و زندگی انسان را تعالی بخشد تا به کمال و سعادت برسد.

شیعیان بحرین امسال نیز به مانند سالهای گذشته با محدودیت‌های زیادی در برپایی مراسم و آیین های دینی به ویژه مراسم عاشورای حسینی رو به رو بوده‌اند، دولت بحرین همچنین طی این سالها شماری از سخنرانان و مرثیه سرایان را از فعالیت در تکایا و حسینیه‌ها منع کرده اما با وجود همه این محدودیت‌ها، شیعیان بحرین به برپایی این آیین ها و فعالیت های دینی ادامه می‌دهند.

اخیرا منابع خبری از اقدام مسئولان امنیتی بحرین در جمع آوری تعدادی از نمادهای محرم و پرچم های عاشورایی از خیابان های این کشور خبر داده بودند.

به گزارش ایرنا، نیروهای امنیتی بحرین تعدادی از پرچم ها و بیرق های مربوط به سوگواری ایام محرم را در خیابان های این کشور جمع آوری کردند.

پربیننده ترین خبرها