انتقام جویی از شهرک نشینان صهیونیست؛

عملیات شهادت طلبانه در قلب تل آویو؛ 3 صهیونیست زخمی شدند/ یک مجروح عملیات تل آویو جزو نیروی امنیتی است+ ویدیو و عکس

شنبه 14 مرداد 1402 - 20:27

در عملیاتی شهادت طلبانه در تل آویو،‌ سه صهیونیست در براثر تیراندازی زخمی شدند و عامل این عملیات نیز به شهادت رسید.

العالم ـ‌ فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم در فلسطین سرزمین های اشغالی،‌ یک جوان فلسطینی امروز (شنبه) طی عملیات شهادت طلبانه در مرکز تل آویو با شلیک به صهیونیست ها سه نفر از آنها را زخمی کرد و سپس خود نیز بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

در همین حال رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که این جوانان فلسطینی به سوی گروهی از شهرک نشینان در منطقه "نحلا بنیامین" در مرکز شهر تل آویو تیراندازی کرد که این عملیات منجر به زخمی شدن سه شهرک نشین شد که وضعیت یکی از آنها وخیم است.

یکی از مجروحان عملیات تل آویو یک نیروی امنیتی است

در همین حال شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از مجروحان عملیات تیراندازی در تل آویو یکی از نیروهای امنیتی شهرداری تل آویو است که وضعیت بسیار وخیمی دارد.

علاوه بر این، نیروهای امنیتی اعلام کردند که این عملیات با یک تپانچه انجام شد و نیروهای اشغالگر از ترس حضور همدستان این جوان فلسطینی، منطقه را در محاصره امنیتی قرار داده و عملیات جستجو را آغاز کرده اند.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که عملیات تیراندازی امروز در یکی از معروف‌ترین خیابان‌های تل آویو و در نزدیکی محل برگزاری تظاهرات هفتگی اسرائیلی‌ها علیه اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو انجام گرفته است.

پایگاه خبری روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که مجری عملیات تیراندازی در تل آویو که جوانی 27 ساله است، وصیتنامه همراه خود داشته و ظاهرا به قصد گرفتن انتقام حمله روز گذشته شهرک‌نشینان اسرائیلی به روستای برقه که به شهادت یک فلسطینی منجر شد، دست به این عملیات زده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که مجری عملیات شهادت طلبانه تل آویو "کامل ابوبکر" جوان فلسطینی ساکن روستای رمانه در غرب جنین است.

فیلمی از عامل عملیات شهادت طالبانه تل آویو کامل ابوبکر، یکی از نیروهای گردان جنین جنبش جهاد اسلامی
عملیات شهادت طلبانهویدیوی لحظات اولیه وقوع عملیات تیراندازی در تل آویو و شلیک نیروهای پلیس به سمت مجری عملیات
تیراندازی

ویدیویی دیگر از محل وقوع عملیات تیراندازی در تل آویو که به زخمی شدن 3 صهیونیست منجر شد.
تیراندازی

پربیننده ترین خبرها