بیانیه گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به عملیات تیراندازی در تل آویو

بیانیه گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به عملیات تیراندازی در تل آویو
شنبه 14 مرداد 1402 - 20:56

گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات شهادت طللبانه امروز در مرکز شهر تل آویو را که چند زخمی بر جای گذاشت، تبریک گفته و اعلام کردند که این عملیات پاسخی طبیعی به جنایات دشمن است.

العالم ـ‌ فلسطین اشغالی

در همین زمینه جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات تیراندازی امروز در تل آویو را تبریک گفت.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که این عملیات تاکیدی بر وحدت میادین و ادامه مقاومت علیه دشمن اشغالگر صهیونیستی و پاسخی طبیعی به جنایات روزانه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین در کرانه باختری بود.

جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز در واکنش به عملیات امروز در تل آویو اعلام کرد که ضربات مقاومت به رژیم اشغالگر صهیونیستی در عمق اراضی اشغالی ادامه دارد و این تاکیدی است بر آمادگی ملت فلسطین برای دفاع از مسجد الاقصی و به شکست کشاندن طرح ساخت معبد کذایی یهود بر روی ویرانه‌های آن.

عبداللطیف قانوع سخنگوی حماس در بیانیه‌ای تأکید کرد که عملیات‌های روزانه مقاومت در راستای اثبات عملی معادله پاسخ مقاومت به جنایات دشمن و شهرک‌نشینان اشغالگر علیه ملت و مقدسات فلسطین انجام می‌گیرد.

قانوع اظهار داشت که به تمامی دلاورمردان مقاومت که در سرتاسر کرانه باختری به دشمن اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست ضربه وارد می‌کنند تا عزم خود بر ادامه مقاومت و حمایت از مسجد الاقصی را به نمایش بگذارند، سلام و درود می‌فرستیم.

پربیننده ترین خبرها