خطیب مسجدالأقصی: هرگز اجازه تعرض به مسجدالأقصی را نخواهیم داد

خطیب مسجدالأقصی: هرگز اجازه تعرض به مسجدالأقصی را نخواهیم داد
يکشنبه 15 مرداد 1402 - 21:52

خطیب مسجدالأقصی با اشاره به تلاش‌های رژیم اشغالگر برای سلطه بر مسجدالأقصی تأکید کرد که ملت فلسطین هرگز اجازه تعرض به این مسجد مقدس را نخواهد داد.

العالم - فلسطین اشغالی

شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجدالأقصی گفت که رژیم صهیونیستی برای تبدیل این مسجد به یک پادگان نظامی با هدف ورود غیرمسلمانان به آن در هنگام صبح و تحمیل تقسیم زمانی این مسجد مقدس تلاش می‌کند.

مسجدالأقصی به جز روزهای جمعه و شنبه تقریبا هر روز شاهد ورود غیرقانونی شهرک‌نشینان صهیونیست تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی است.

شیخ صبری تأکید کرد که ملت فلسطین هرگز اجازه تعرض رژیم صهیونیستی به مسجدالأقصی را نخواهد داد.

وی تصریح کرد که رژیم اشغالگر هرگز در اجرای اهداف خود موفق نخواهد شد و هرگز به هیچ حقی در مسجدالأقصی دست نخواهد یافت و مسلمانان در این مسجد باقی خواهند ماند تا طرح‌های آن را به شکست بکشانند.

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، خطیب مسجدالأقصی گفت که رژیم اشغالگر از طریق ملزم کردن اداره اوقاف قدس و مسجدالأقصی به دریافت موافقت قبلی از پلیس این رژیم برای بازسازی و مرمت این مسجد، برای سلطه بر آن تلاش می‌کند و این نیز نوعی دخالت در امور اداره اوقاف و مسجدالأقصی است.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه مسجدالأقصی متعلق به مسلمانان است، تأکید کرد که به غیر مسلمانان اجازه ورود به آن یا ارتکاب جنایت و تعرض به این مسجد داده نمی‌شود و دفاع از مسجدالأقصی مسئولیت همه مسلمانان است نه فقط کسانی که در قدس اشغالی ساکن هستند.

پربیننده ترین خبرها