دمشق: رژیم صهیونیستی ابزاری برای ایجاد هرج‌ومرج در منطقه است

دمشق: رژیم صهیونیستی ابزاری برای ایجاد هرج‌ومرج در منطقه است
دوشنبه 16 مرداد 1402 - 22:52

وزارت امور خارجه سوریه خبر داد که رژیم صهیونیستی از سمت جولان اشغالی، برخی از مناطق را در اطراف شهر دمشق هدف قرار داد که در پی آن، چهار نظامی سوری، کشته و چهار نفر هم زخمی شدند.

العالم - سوریه

وزارت امور خارجه سوریه شامگاه امروز دوشنبه از سازمان ملل و شورای امنیت خواست که تجاوز تروریستی رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق را که بامداد صورت گرفته بود، محکوم کند.

دمشق با انتشار بیانیه‌ای، تأکید کرد، این حمله در ساعت دو و بیست دقیقه بامداد صورت گرفت و در جریان آن، رژیم صهیونیستی از سمت جولان اشغالی، برخی از مناطق را در اطراف شهر دمشق هدف قرار داد که در پی این حملات، چهار نظامی سوری، کشته و چهار نفر دیگر هم زخمی شدند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ضمن نقل این بیانیه، گزارش داد، اصرار رژیم صهیونیستی به سیاستهای خصمانه و تروریستی خود و همزمانی این حملات با عملیات نظامیان آمریکا در خاک سوریه و فعالیت مزدوران آن در این کشور، بار دیگر نشان می‌دهد که این رژیم، ابزاری برای ایجاد هرج‌ومرج در منطقه است.

دمشق با بیان اینکه رژیم اشغالگر، علت اصلی ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه است، تصریح کرد: اسرائیل همچنین خطری برای صلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی است و مانعی در برابر پیشرفت اقتصادی و انسانی منطقه به شمار می‌رود؛ زیرا به شدت در تلاش است اوضاع منطقه را متشنج کند و آن را به آتش بکشد.

وزارت خارجه سوریه با اشاره به اینکه صهیونیستها به دنبال تضعیف کشورها و ملتهای منطقه هستند، خاطر نشان کرد: شورای امنیت و سازمان ملل به صورت فوری، اسرائیل را ملزم کنند تا دست از این سیاستهای خصمانه بردارد و کاری کنند تا اشغال اراضی عربی توسط اسرائیل پایان یابد.

فارس

پربیننده ترین خبرها