حملات هکری به رایانه‌های برخی ادارات و نهاد‌ها در فلسطین اشغالی

حملات هکری به رایانه‌های برخی ادارات و نهاد‌ها در فلسطین اشغالی
پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 - 14:11

هکر‌ها بار دیگر به رایانه‌های برخی ادارات و نهاد‌ها در فلسطین اشغالی یورش بردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش شبکه تلویزیونی الاقصی، وزارت بهداشت رژیم اشغالگر پس از حمله سایبری به بیمارستان معینی هشوعا در منطقه بنی براک، نزدیک تل آویو، نظام رایانه‌ای این بیمارستان را مسدود کرد.

وزارت بهداشت با همکاری سازمان ملی سایبری تحقیقاتی را درباره منبع هجوم سایبری، که موجب از دسترس خارج شدن بخش رایانه‌ای بیمارستان شد، آغاز کرد تا مشخص شود آیا در این حمله‏ اطلاعاتی نیز از رایانه‌ها سرقت شده است یا خیر؟

مقامات داخلی بر این باورند این هجوم از سوی گروه‌ها یا افرادی است که به نوعی به ایران یا نوار غزه مرتبطند. پایگاه اینترنتی روزنامه یدیعوت آحارانوت در این باره نوشت، دراین حمله نظام رایانه‌ای بیمارستان به طور کامل از دسترس خارج شد و بیمارستان مجبور شد از مردم و بیماران بخواهد در حال حاضر به این مرکز مراجعه نکنند. به نظر می‌رسد این درخواست به این دلیل بود که بیمارستان ارائه خدمات را متوقف کرده بود.

در ماه‌های اخیر ده‌ها مرکز در رژیم اشغالگر با حملات سایبری مواجه شدند، این حملات معمولا متوجه پایگاه‌های اینترنتی بیمارستانها‏، وزارتخانه ها، بانکها، ادارات دولتی و خصوصی، بنادر و ... است. رژیم اشغالگر نگران آن است که در صورت بروز جنگ در چندین میدان، حملات سایبری هم زمان، موجب شود نظام داخلی مختل و تنش عمومی فراگیر شود.

پربیننده ترین خبرها