عملیات یک اردنی در تل‌آویو علیه شهرک‌نشین صهیونیستی

عملیات یک اردنی در تل‌آویو علیه شهرک‌نشین صهیونیستی
پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 - 15:35

رسانه‌های صهیونیستی از مجروح شدن یک شهرک نشین توسط یک شهروند اردنی خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی امروز از عملیات یک شهروند اردنی در تل آویو علیه شهرک نشینان صهیونیست خبر دادند.

بر اساس گزارش رسانه های صهیونیستی، این عملیات در منطقه «بیتح تکفا» واقع در تل آویو با استفاده از چاقو انجام شده و یک شهرک نشین صهیونیست در جریان این عملیات به شدت مجروح شده است.

عامل این عملیات یک شهروند اردنی است که مجوز کار در اراضی اشغالی دارد.

این درحالی است که روز سه شنبه رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند به اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست در چهارراه «عطیرت» واقع در در کرانه باختری تیراندازی شده است؛ منابع صهیونیستی اعلام کردند که ارتش اسرائیل نظامیان زیادی به محل حادثه اعزام کرد.

عملیات مقاومتی فلسطینیان نیز علیه شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیستی افزایش یافته است که رزمندگان مقاومت طی 24 ساعت گذشته 15 عملیات مقاومتی علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیستی انجام داده‌اند.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین اخیرا اعلام کرد که رزمندگان مقاومت طی ماه گذشته میلادی (ژوئیه) 1113 عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی انجام دادند که از این عملیات 97 مورد تیراندازی و درگیری مسلحانه با نظامیان اشغالگر بوده که 33 مورد آن در جنین صورت گرفته است.

پیش از این «روغل آلفر» نویسنده اسرائیلی در روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» از احساس خستگی و هراس صهیونیست‌ها از بحران موجود در اسرائیل و همچنین تشدید عملیات مقاومتی فلسطینیان نوشت.

وی تأکید کرد: عملیات مقاومتی فلسطینیان افزایش یافته است و این امر وحشتناک به‌نظر می‌رسد. ما از ترس و اضطراب خسته شده‌ایم. اسرائیلی‌ها با تعجب و هراس در خیابان‌ها می‌دوند و سرگردانند. عملیات‌های فلسطینیان در جریان است.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها