النخاله: خون شهدای مبارز فلسطینی تضمینی برای پیروزی است

النخاله: خون شهدای مبارز فلسطینی تضمینی برای پیروزی است
پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 - 16:31

زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: خون شهدای مبارز فلسطینی تضمینی برای پیروزی ملت و مقاومت است.

العالم - فلسطین اشغالی

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای جنین و عرض تسلیت به آنان گفت: خون جوانان و مبارزان فلسطینی انگیزه و مشوقی برای ادامه مبارزه با اشغالگران و تضمینی برای پیروزی ملت ما در برابر رژیم اشغالگر است.

به گزارش وبسایت خبری فلسطین الیوم، زیاد النخاله به خانواده‌های شهدای سرافرازی که فرزندان آنان با شلیک گلوله نظامیان جنایتکار صهیونیست در شهر و اردوگاه جنین به درجه شهادت رسیدند، صمیمانه تسلیت گفت.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی شهادت «نایف أبوصویص»، «خلیل أبو ناعسة» و «براء القرم» را که در عملیات وحشیانه یکشنبه گذشته نظامیان اشغالگر به جنین شهید شدند، تسلیت گفت.

زیاد النخاله در تماس تلفنی با خانواده این شهدا، تاکید کرد: خون‌های پاک این شهدا تضمینی برای پیروزی ملت ما در برابر رژیم اشغالگر است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ازفداکاری و ایثارگری‌های شان در راه اسلام و فلسطین قدردانی و اعلام کرد: جهاد اسلامی همواره با تمام وجود و ظرفیت خود در کنار ملت، خانواده‌های شهدا و اسرای فلسطینی که مایه عزت و افتخار و نماد مبارکی در مسیر ادامه مقاومت و رهایی از اشغالگری هستند، ایستاده است.

پربیننده ترین خبرها