درگفت وگو با العالم؛

نماینده مجلس: حمله به افراد غیر مسلح در وقت نماز، نمادی از خشونت تکفیری است

نماینده مجلس: حمله به افراد غیر مسلح در وقت نماز، نمادی از خشونت تکفیری است
يکشنبه 22 مرداد 1402 - 22:47

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: عامل جنایت حمله به زائرین حرم شاهچراغ ، دشمن اسلام است که تلاش کرد نمازگزاران را در وقت نماز هدف قرار دهد.

العالم ایران

محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: نیروهای امنیتی عامل جنایت را قبل از ادامه جنایتش دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: عامل جنایت در نماز مغرب، قصد کشتن زائران حرم شاهچراغ را داشت که با دخالت نیروهای امنیتی مانع از کشته و مجروح شدن تعداد بیشتری از نمازگزاران شد.

میرتاج الدینی حمله به غیرنظامیان غیرمسلح در وقت نماز را بیانگر خشونت نا‌موجه و وحشیانه تکفیری‌هایی دانست که امنیت و ثبات همه کشورهای جهان را تهدید می‌کنند.

وی به فداکاری شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اشاره کرد که جان خود را در راه مبارزه با تروریسم و ​​مهار این گروه های تکفیری در عراق فدا کردند.

آخرین آمار از شهادت یک نفر و مجروح شدن هشت نفر حکایت دارد که که حال برخی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

این حمله دومین حمله تروریستی به حرم شاهچراغ است، پیش از این نیز گروه تروریستی «داعش» چهارم آبان سال گذشته در حمله به حرم شاهچراغ ۱۳ نفر را شهید و ۲۵ نفر دیگر را مجروح کرد. عوامل این حمله تروریستی در تیرماه امسال اعدام شدند.

پربیننده ترین خبرها