دستور رئیس شورای امنیت به استاندار فارس در پی اقدام تروریستی در شاهچراغ

دستور رئیس شورای امنیت به استاندار فارس در پی اقدام تروریستی در شاهچراغ
يکشنبه 22 مرداد 1402 - 23:01

وزیر کشور در پی اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ در تماس تلفنی با استاندار فارس، دستور پیگیری موضوع، روشن شدن ابعاد و شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه را صادر کرد.

العالم - ایران ـ سیاسی

«احمد وحیدی» شامگاه یکشنبه در تماس تلفنی با استاندار فارس، ضمن دریافت آخرین جزییات از عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ در شیراز، دستور فوری جهت بررسی فوری ابعاد این حادثه تروریستی را صادر و به محمدهادی ایمانیه ابلاغ کرد.

رئیس شورای امنیت کشور در این تماس تلفنی، به استاندار فارس تاکید کرد که در هماهنگی با سایر دستگاه های ذیربط، تدابیر لازم برای حفظ آرامش اجتماعی و همچنین پیگرد عوامل عملیات تروریستی انجام شده در عصر یکشنبه بعمل آورند.

وحیدی به استاندار فارس تاکید کرد که دستگاه‌های ذیربط، رسیدگی به وضعیت مصدومان این حادثه را به فوریت در دستور کار قرار دهند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس درباره اقدام تروریستی عصر یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ در حرم شاهچراغ گفت: یک عامل تکفیری عصر امروز با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه تاکنون یک نفر شهید و هشت نفر دیگر مجروح یا مصدوم شده اند که همه آنها به مراکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار دارند. یک نفر عامل این حادثه تروریستی با ورود به موقع ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر و در حال حاضر تحت بازجویی قرار دارد.

چهارم آبان سال گذشته نیز در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ ۱۳ نفر شهید و ۲۵ نفر مجروح شدند که عوامل این حمله تروریستی در تیرماه امسال اعدام شدند.

پربیننده ترین خبرها