ملیت خارجی تروریست حرم «شاهچراغ» شیراز

دوشنبه 23 مرداد 1402 - 11:35

در یک حادثه تروریستی دیگر، فردی مسلح هنگام نماز مغرب، قصد ورود به حرم احمد بن موسی بن جعفر «علیهما السّلام» معروف به شاهچراغ واقع در شهر شیراز را داشت که در بدو ورود کشف شد.

العالم - ایران

به گزارش العالم، منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از شلیک اولیه و مواجهه و شلیک نیروهای امنیتی شروع به تیراندازی رگباری به سمت مردم بی گناه کرد که منجر به جراحت چند نفر شد.

گزارش های منتشر شده از رسانه ها حاکی است که با ورود به موقع مأموران امنیتی و انتظامی این تروریست دستگیر شد. فرد مسلح قصد داشت از طریق درب باب المهدی وارد حرم شاهچراغ شود که پیش از اقدام تروریستی، نیروهای امنیتی حرم با وی مقابله کردند. فرد تروریست در ابتدای در ورودی به مردم شلیک کرد که به شهادت یکی از خادمان حرم و مجروح شدن چند نفر دیگر منجر شد.

یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: تروریست مسلح با هشت خشاب اضافی از درب باب المهدی وارد حرم مطهر شد که هشت نفر از زائرین داخل حرم را مجروح کرد و یک نفر نیز به شهادت رسید.

وی با تایید اطلاعات منتشر شده مبنی بر اینکه این تروریست از گروه های تکفیری و دارای ملیت خارجی است، اعلام کرد که فرد دستگیر شده در حال حاضر تحت بازجویی قرار دارد.

پربیننده ترین خبرها